Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
JV - Vyvozování vzorů pods.jmen rodu středního Slovní druhy Pods.jména (pád,číslo,rod ) LV - Příběhy s dětským hrdinou KVS - Spolupráce |
JV - Vyvozování vzorů pods.jmen rodu stř. Procvičování všech slovních druhů Určování pádu,čísla a rodu u pods.jmen Na PONDĚLÍ nezapomeň DÚ - PS str.28/27 LV - Čtení s porozuměním (práce s textem) KVS - Prezentace prací na tema Spolupráce (kdo nestihl min.týden v hodině,měl si doma dokončit do sešitu tvůrčího psaní na 1 str.), dones si v ÚTERÝ |
30.1. - Proběhne poslední hodina plavání. Od února budou čtvrteční hod.TV probíhat ve škole. 5.vyuč.hodinu budeme rozdávat výpisy VYSVĚDČENÍ (děti ho nevrací). 31.1. - Pololetní prázdniny Na konci šk.roku je uděleno ŘEDITELSKÉ VOLNO ( 29. a 30.6.) !!! Školní rok končí 26.6. Družinové děti obdržely ve čtvrtek složenky na 2.pol. (prosíme uhradit do 31.1.) Účastníci AJ WRK také obdrželi složenky na 2.pol. (uhraďte prosím do 7.2.) Děkujeme!!! |
Člověk a svět |
Př - Rozmnožovací soustava Vývoj jedince D - Přemyslovští králové Z - Chráněné krajinné oblasti a národní parky Celková orientace na mapě (řeky,pohoří, města,světové strany) |
Př - dokončení tematu z min.hodiny přines si na STŘEDU knížku o rozmnož. člověka (kdo má doma) D - Práce s učebnicí, pracovní listy Z - Práce s mapou (propojení s Př - CHKO, NP), vyhledávání a ověřování informací na mapě |
POZOR - vzhledem k tomu, že by nám v pá odpadl DĚJEPIS (pololetní prázdniny), nahradíme si jej v PONDĚLÍ !!! (přines si sešit i učebnici) 4.2. - jdeme do KNIHOVNY |
Matematika |
A : Římské číslice Rovnice II ( jedna rovnice o dvou neznámých) Dělení čísly 10,100, a čísly s nulou na konci G : Konstrukce čtyřúhelníku Převody jednotek délky (cm a mm) |
Římské číslice - upevňování učiva Rovnice - opakování rovnic s jednou neznámou (1 maska) - rovnice se dvěma neznámými (2 masky) - nové učivo |
ve středu 29.1. - testík na dělení jednocif. číslem v pátek 31.1. - odpadají dvě hodiny matematiky z důvodu pololetního volna |