Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
What does he/she like? Free time activities : Our World transport |
:
Napsat do školních sešitů 5 vět, co rád/a dělá tvůj kamarád/ka a 2, co rádi nedělají. Nakresli ke 3 větám obrázek a přidej popisky. Procvičovat lze slovní zásobu na odkazu, viz. "Poznámka" : Student book ( ucebnice) p.39 read and answer questions (orally) Draw and write down all types of transport you meet in the text. extra: https://www.eslgamesplus.com/transportation-vocabulary-esl-interactive-board-game/ |
:
https://quizlet.com/subject/Happy-House-2/ |
Český jazyk |
JV - Procvičování podstatných jmen rodu muž.,žen.,stř.,opakování slovních druhů, souhrnný pravopis (vyjmenovaná slova....) KV,SV - Potěš své kamarády! LV - Vlastní četba |
JV - PS str.48/cv.44 (dokonči tabulku,viz.tabulka v uč.str.60), 49/50 (podtržená slova přepiš a urči do šk.sešitu), 38/10,11 uč. str. 57/cv. 8 (i,y doplň do uč., a), b) vypracuj do šk.sešitu), 58/13 (ústně), 59/19 (do uč. obyč. tužkou nebo gum.perem), uč. str. 54/15 (do uč.) Mám pro vás na YouTube mladou "primaúču Libušku". Můžeš si s ní zopakovat pods.jména a jejich přiřazování k rodům (vzory), vyjm.slova nebo třeba zkusit napsat diktát. KV,SV - Vyfoť se při dom.učení nebo natoč krátké video o tom, jak se máš a co děláš... Pošli fotky nebo video alespoň dvěma kamarádům (kamarádkám) ze třídy... potom se těš na jejich odpovědi... LV - Každý den přečti alespoň 1 str. nebo kratší kapitolu z rozečtené knihy |
JV - práce zadána na umimeto.org - procvičuj si např. na: www.skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida www.gramar.in (pravopis) www.mojecestina.cz www.umimecesky.cz/cviceni-podstatna- jmena-rody (bezplatně lze denně procvičit 75 slov) www.pravopisne.cz (pexesa, doplňovačky, skládačky, vysvětlení gramatiky) KV,SV - A vás, kamarádi, prosím, nezapomeňte odpovědět těm, co na vás myslí... |
Člověk a svět |
Př - Živá příroda (úvod) |
Přečti si text v zelené učebnici (str. 22 - 25). Do sešitu Přírodopisu si napiš nadpis, odpověz celými větami na otázky: Co jsou organismy? Kde se organismy na Zemi vzaly? Jak takové první org. vypadaly? Jak se org. třídí a jaké mají vlastnosti? Pokus se překreslit obr. ze str. 24 (živočišná a rostlinná buňka), při popisu obrázku využij i informací v zelené liště z levé strany obr. |
|
Matematika |
A : Číselný obor 0 - 1 000 000 (číselné osy, čtení čísel, řády, počítání po jednotkách, desítkách, stovkách, tisících, DT a ST) G : Möbiův list |
A : odkaz z Matýskovy matematiky: https://www.matyskova-matematika.cz/4-rocnik-2-dil/ Vyvození číselného oboru 0- 1 000 000: str. 4/1, 2, 3, 4 a) b) - ústně + c) d) e) f) písemně do sešitu str. 5/1, 2, 3, 4 - ústně str. 6/1, 2, 3 (první tabulka) - ústně + druhá tabulka písemně do sešitu učeb. 66/6 - písemně do sešitu + učeb. 66/7 - ústně ( přečíst někomu) PS str. 14/3,4 + PS str. 22/3 a 25/4 pracovní list (opakování) - posílám e-mailem po tř. uč. - vypracovaný PL pošlete na můj mail: volfova@zsangel.cz G : učeb. str. 72/16 (Möbiův list - útvar s jednou stranou) |
PRO ZÁJEMCE - nepovinné, ale zábavné procvičování : https://www.matika.in/cs/ vyber si ze 4. ročníku https://skolakov.eu/matematika-4-trida |