Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
Unit 6 : Caveman : Download the listenings/poslechy ke stažení: https://uloz.to/tamhle/YC41CqH7ynPt |
:
Reading comprehension, activities in seasons (matching words with pics) (What does he/she like?, "Let´s play!") Viz. Poznámka, zde najdete link na dva interaktivní pracovní listy. : 1 Watch, then try to read without sound https://www.youtube.com/watch?v=0m1eq0s0_T4 2.Ucebnice p.53 read : The work of this week is1) read and listen to Colin in Computerland, Classbook page 46, listening Track 26.2) Do exercise 1 and 2 in Activity book, page 51. For exercise 1 listen to Track 17. 3) Do exercise 1 in Activity book, page 52. Listen to Track 18. 4) Do exercise 1 in Activity book, page 54. Listen to Track 20. 5) Do exercise 1 in Activity book, page 55. Listen to Track 24.6) Do exercise 2 in Activity book, page 55. Write about your family. You can send it to me in an email if you want. (Pokud chceš, můžeš mi článek přepsat a poslat emailem.) Have a nice week! Ms Zdenka |
:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Actions/Actions_mp55721av https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Likes_and_dislikes/What_does_he_-_she_like$_px380766ff |
Český jazyk |
JV - Slovesa a podstatná jména (opakování) KV/SV - Můj den (popis) LV - Jaro (Hádanky z jarní přírody), Pojmenovávání rostlin před dávnými časy |
JV - PS str. 58/28,29, str. 59/30,31 uč. str. 65/3 (do školního sešitu - vypracované MI POŠLI ke kontrole) !!! KV/SV - do sešitu Tvůrčího psaní napiš nadpis Můj den (popis) - a popiš mi několika srozumitelnými větami (alespoň 6) svůj všední nebo víkendový den (můžeš obojí), pokud chceš, opět mi pošli do mailu (ráda si přečtu, třeba doplň i nějakým obrázkem) LV - četba - čítanka str. 108 a 109 (přečti si všechny ukázky na těchto str. a pokus se uhodnout názvy rostlin - Hádanky z jarní přírody), když si nebudeš jistý, pošli mi své odpovědi a já zašlu správné řešení dále četba str. 113 - Jak a proč lidé před dávnými časy pojmenovávali rostliny (pokus se ústně odpovědět na všechny otázky v modrých rámečcích na všech 3 str.) ofocené texty zasílám v mailu |
Práce zadána na umimeto.org (POZOR - úkol vypracuj do 11.5.,neboť nám pravděpodobně k tomuto datu vyprší termín bezplatného používání těchto stránek !!! ) |
Člověk a svět |
D - Husitství (procvičování učiva) Př - Rostliny (semenné) - opakování |
D - práce s učebnicí, video- ukázky, pracovní list, další pracovní materiály Př - video-ukázky |
D - práce zadána v mailu |
Matematika |
A : Matematické názvosloví Násobení a dělení Písemné násobení Výstaviště Slovní úlohy G : Geometrické konstrukce čtverce a obdélníku pomocí kolmic |
Matematické názvosloví - zapiš si do škol. sešitu- pošlu na mail( pro videoh.) Násobení a dělení- odkaz na Matýskovu matematiku: https://www.matyskova-matematika.cz/4-rocnik-2-dil/video/str-29/ str. 29/1 a), b) ústně + c), d) do sešitu str. 29/2 a), b) ústně + c), d) do sešitu str. 29/3 a), b) ústně + c) do sešitu str. 29/4 a), b) ústně + c) do sešitu Písemné násobení: - uč. str. 94/růž. rámeček + cv. 5 - PŘI VIDEOHOVORU - PS str. 34/3 - 1.řádek (vypracuj po videoh.) Výstaviště: (vstup a výstup je u kraje)- PS str. 45/16 Slovní úlohy: PS 43/5, PS 44/7, 8, 9 G: Podívej se na tato tři videa v Matýskově matematice: 1) str. 12 úvod A- konstrukce kolmice: https://www.matyskova-matematika.cz/geometrie-4/video/str-12/ 2) str. 27 úvod A- konstrukce čtverce: https://www.matyskova-matematika.cz/geometrie-4/video/str-27/ 3) str. 28 úvod A- konstrukce obdélníku: https://www.matyskova-matematika.cz/geometrie-4/video/str-28/ PS 31/1, 2, 3 (vypracuj po videoh.) Kdo má možnost, pošle mi vypracovanou str. 31 na mail. |
PRO ODVÁŽNÉ: - PS 34/3 - 2. řádek - uč. 76/24 Videohovory- středa 13.5. 8.30 - 2.skupina 9.30 - 1.skupina 10.30 - 4.skupina 11.30 - 3.skupina Děti si připraví : učebnici, PS, škol. sešit, penál a rýsovací pomůcky (pravítko s ryskou, kružítko, ořezanou tužku) |