Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Should/might |
Textbook -p. 34,35 Workbook -p. 26,27 |
|
Český jazyk | Práce s textem-orientace v textu |
Hledáme nadpis Hlavní myšlenka textu Trénink paměti: K. Kryl Salome -hledáme kontrast, přirovnání , personifikaci |
2.skupina-domácí úkol Hledáme nadpis odevzdat do 12.1. |
Chemie | Kovy | Železo, hliník, měď...to jsou látky, které se pravsěpodobně vybaví, když se řekne slovo kovy. V tomto týdnu se budeme věnovat jejich významu pro člověka a jejich praktickému rozpoznávání. | |
Člověk a společnost |
Velká francouzská revoluce test - Marie Terezie, Josef II. - viz online procvičování - pondělí |
Pracovní sešit, video | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Kristýna Jakešová:
Einheit 6 Alena Třeštíková: Einheit 2 |
Kristýna Jakešová:
Dokončíme lekci 6 v učebnici na str. 65, zaměříme se na tvoření otázek. Uzavřeme lekci písemným testem, pomalu se přesuneme k lekci 7. Alena Třeštíková: Wie komme ich ....? Popis cesty, orientace v budově Tvoření otázek a odpovědí |
Kristýna Jakešová:
v pátek test z lekce 6 |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Petra Stoklasová:
Compras, diálogos, números , los comparativos Petra Stoklasová: las ciudades espanolas |
Petra Stoklasová:
Trabajo de clase, repaso Petra Stoklasová: presentacion |
|
Hudební výchova | Česká hudba 20. století | Skupinové prezentace - Leoš Janáček, Bohuslav Martinů. Poslech a srovnání hudby obou skladatelů | |
Matematika | Výrazy. vzorce. | Početní operace s výrazy. Užití vzorců. | |
My ve světě | Identita | Co to je identita? Co tvoří naši identitu? | |
Přírodopis |
Živočišná buňka Kosterní soustava |
V tomto týdnu dokončíme téma buňka a otestujeme znalosti, které jsme získali. Dále se budeme věnovat první orgánové soustavě, a tou je soustava kosterní. | |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Gymnastika. Jakub Cupal: gymnastika a hry |
Zora Houdková:
Přeskok,hrazda,prostná. Míčové hry. Jakub Cupal: 1 |
Jakub Cupal:
Oblečení a obuv do haly! Láhev s pitím. |