Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 5 – Test, Unit 6 – Koupání – Lekce 1-2 Rozpozná 6 předmětů z koupelny, použije otázku s „Can you?“. Poslechne si poslechne si příběh a zahraje ho |
Učebnice str 48-50 Prac. Sešit str 42-43 |
|
Český jazyk |
Alena Kuželíková:
JV: opakování abecedy, ČT: čtení textů s jarní tématikou LV: čtení naučného textu PS: opis, přepis vět KV: popis zvířete,domací mazlíček SV: skladba věty Alena Kuželíková: JV: Opakování tvrdých a měkkých souhlásek a skupin. KV,SV:Opis textů,velká písmena,znaménka na koni vět.Druhy vět. LV: prezentace knih ,které dostali žáci pod stromeček. |
Alena Kuželíková:
Žáci čtou texty s jarní tématikou,reprodukují krátký text,čtou se správnou intonací.Představují spolužákům domácí mazlíčky. Alena Kuželíková: Opisování a diktát vět. Společné čtení příběhů. |
Alena Kuželíková:
uč. str.45,46,47 |
Člověk a práce | Dárek pro maminku.Výroba. | Tvoření. | |
Člověk a svět |
Domácí mazlíčci. První květy jara.Jarní květiny.Základní stavba rostlin.-Úvod. |
Žáci popíšou základní stavbu rostlin,rozpoznají jarní květiny. | uč.56 |
Hudební výchova |
Dechová a intonační cvičení. lidové písně a tanečky |
Opakování písniček. | |
Matematika |
Procvičování v prostředích hadi, stavby, pyramidy autobus.Krokování, stavby, slovní úlohy, hadi, sčítání a odčítání, počítáme do 19. |
Procvičujeme různá prostředí. | uč. str.30,31,32 |
Tělesná výchova |
1.TV-tělocvična -procvičování obratnosti-žebřiny,lavičky,bedny. 2.TV-Překážkový běh (dle počasí).Štafetové hry. |
V pátek TV venku-štafeta. | Některé děti nemají tepláky na TV venku.(pátek). |
Výtvarná výchova | Kresba jarních květin-narcis,krokus,tulipán. | Jarní kreslení. |