Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Food Origins of food |
Opakování názvů jídla; Seznámení se původem jídla a jeho vyjádření Unit 4 Uč. str. 27 PS str. 24 |
Žáci mají učebnici a pracovní sešit přes vánoční prázdniny doma. Po prázdninách si je opět přinesou do školy! |
Český jazyk |
JV: Opakování tvrdých a měkkých souhlásek a skupin. KV,SV:Opis textů,velká písmena,znaménka na koni vět.Druhy vět. LV: prezentace knih ,které dostali žáci pod stromeček. |
Opisování a diktát vět. Společné čtení příběhů. |
|
Člověk a práce |
Časová přímka naší rodiny – rodokmen. |
Sestavujeme rodokmen. | |
Člověk a svět |
Rodina a čas. Členové rodiny a příbuzní. Kalendář roku. |
Pojmenujeme členy rodiny . | |
Hudební výchova |
Rozlišování tempa. Rytmizace písní a básní. |
Žák porovná tempo písní (rychlejší, pomalejší). | |
Matematika |
Počítání do 50. Pavučiny, krokování, výhodné počítání, hadi s podmínkou Práce v PS |
Pracujeme v PS.Sčítáme a odčítáme do 50. | |
Tělesná výchova |
Akrobacie na švédské lavičce. Výskok na švédskou bednu. |
Procvičujeme se na bednách. | |
Výtvarná výchova |
Portrét, rodinné foto. Leporelo – naše rodina. |
Tvorba leporela. |