Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Food; I like... / I don´t like...; Unit 3 Revison + Evaluation |
Opakování slovní zásoby 3. lekce - jídlo; Upevňování vyjádření preferencí v jídle - I like.../I don´t like...; Hodnocení osvojení látky 3. lekce; Uč. str. 29 PS str. 26 - 17, str. 65 - 66 |
|
Český jazyk |
JV Skupiny dě, tě, ně. Opakování tvrdých a měkkých souhlásek. ČT Nácvik plynulého čtení s porozuměním. Tématické čtení k projektům. |
Procvičujeme skupiny dě,tě,ně. Opakujeme tvrdé a měkké souhlásky ,doplňujeme do slov. |
15.1. v 18 hodin se koná TS. |
Člověk a práce | Časová přímka naší rodiny – rodokmen. | Žáci si vyhledávají narozeniny a svátek celé rodiny dle rodokmenu v kalendáři. | |
Člověk a svět |
Seznámení s povoláním rodičů.Povolání, řemesla minulosti i současnosti. |
Řemesla v minulosti. | |
Hudební výchova |
Opakování písniček: Šly panenky... Nácvik nové p. Bude zima ,bude mráz |
Nacvičujeme novou písničku ,poslech a zpěv. | |
Matematika |
Propojení sčítání a odčítání. Násobilka -postupní sčítání. Počítáme do sta -desítky. Např.32+10,48-20,58+30,47-40 |
Opakujeme :slovní úlohy, autobus, hadi s podmínkou, neposedové, děda Lesoň, výstaviště, počítání do 50, geometrické tvary Opakujeme + a - do sta,procvičujeme- prostředí autobus |
V úterý 16.1. píšeme pololetní písemnou práci. |
Tělesná výchova |
Výskok na švédskou bednu. |
Výskok na švédskou bednu. Zimní procházka. |
|
Výtvarná výchova | Koláž -zimní sporty. | Symboly zimy a sporty. |