Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Playtime: Outdoor toys; Present continuous - I´m riding my bike., I´m swimming. |
Osvojení názvů hraček a sportovního vybavení na ven; Osvojení přítomného času prostého v 1. os. j.č. (I´m riding my bike., I´m swimming.) - popis sportovní aktivity, kterou zrovna dělám; Uč. str. 58 - 60 PS str. 52 - 53 |
|
Český jazyk |
JV: rozbor závěrečného testu.Opakování slovních druhů: předložek,sloves,předložek. KV,SV: psaní vlastního textu. LV:Prezentace přečtených knížek. |
Opakujeme učivo 2. třídy. Druhy vět,slovní druhy,abecedu. |
Uč. str.92,93,108,112,114-115 V pátek 15.6. jdeme do divadla Minor. |
Člověk a práce | Ukončení projektu Praha.Založení portfolia. | Práce na portfolio. | |
Člověk a svět | Léto u vody , na louce,v lese.Rostliny a živočichové a houby. | Seznámení s nebezpečnými rostlinami a zvířaty. Jedovaté houby. | |
Hudební výchova | Opakování slov a melodie státní hymny. | Zpívání státní hymny. | |
Matematika |
Jednotky délky -centimetr,měření. G: úsečka,rýsování . Opakování + - do sta s přechodem. Násobilka 9. |
Opakování sčítání a odčítání do sta.Násobky 9. G: Rýsujeme úsečku. |
|
Tělesná výchova |
Skok do dálky do písku s rozběhem. Běh 60 m. Vybíjená a fotbal. |
Trénujeme skok do dálky ,vybíjenou a fotbal. | |
Výběrový seminář | Společná četba : Lotta. | Čteme na pokračování.Hlavní hrdinové a dokončení příběhu. | |
Výtvarná výchova | Dětské knihy a ilustrace. | Rozlišení práce ilustrátorů. |