Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
At Happy House: Toys; It is a (car)? - Yes, it is. / No, it isn´t.; Instructions - chant |
Osvojení návzů hraček vč. pravopisu; Poslech a čtení příběhu o hračkách; Osvojení otázky a krátkých odpovědí se slovesem být ve 3. osobě j.č.: Is it a ....? (Is it a car?) - Yes, it is. / No, it isn´t.; Poslech říkanky obsahující instrukce, osvojení instrukcí (Stand up!, Hands up! atd.); Uč. str. 16 - 18; PS str. 19 - 23 |
Termín odevzdání domácího projektu (1. dopis Gregovi): středa 14. 11. |
Český jazyk |
Význam slova - slova souznačná, protikladná, jednoznačná a mnohoznačná. Vyjmenovaná slova po B 2. část: příbytek ,nábytek,dobytek,obyčej,bystrý bylina až po Přibyslav. Zbytek. |
Vysvětlujeme si slova příbuzná k VS:např. bystřina,býložravec,atd. Vyhledáváme v textu slova ,která mají více významů. |
Uč. str.42-46. |
Člověk a práce |
Dokončení práce z minulé hodiny. CA- Modřany. |
Dokončujeme projekt -CA-Modřany. Pracujeme s mapou. |
|
Člověk a svět |
Krajina, mapa, hranice. Orientace v krajině. Směrová růžice.Světové strany. |
Zakreslujeme směrovou růžici a světové strany. | |
Hudební výchova | Opakování hudební teorie - nota celá, půlová, čtvrťová. Píseň Dítě školou povinné - poslech, četba textu, rytmus. | čtvrtek | |
Matematika |
Písemné sčítání a odčítání .Porovnávání čísel. Prostředí : Autobus,součtový trojúhelník,indické násobení,doplňování čísel do indického násobení ,pavučiny. G: Parkety,čtvercová síť, |
Porovnáváme čísla pomoci číselné osy.Začínáme se orientovat na čtverečkovaném papíru. | Uč. str.24,26,27,28. |
My ve světě |
Já - co o sobě vím a jak se měním . Sebeorganizace . |
Dovede plánovat vlastní čas (zájmy, sestavení plánu). |
|
Tělesná výchova | Gymnastika- průpravná cvičení, kotoul vpřed, vzad. |
Zvládá kotoul vpřed, vzad. |
|
Výtvarná výchova |
Dokončení znaku Modřan. Kresby zajímavých budov v Modřanech. |
Dokončujeme CA-Modřany. Region. |