Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Revision of Unit 3; Unit 3 Test; At the shop - food (singular, articles a/an) |
Opakování látky 3. lekce; Souhrnný test ověřující osvojení látky 3. lekce; Osvojování názvů jídel a potravin (jednotné číslo - neurčité členy a/an); Uč. str. 24; PS str. 29 |
Souhrnný test - středa 12. 12. |
Český jazyk |
JV: vyjmenovaná slova po B,L :procvičování psaní i/y po L, příbuzná slova a jiné tvary slov slyšet, mlýn, blýskat se, polykat, plynout, plýtvat LV: čtení, hlasitý, výrazný přednes, společné čtení |
Práce s učebnicí, pracovní sešit, PL,vyplňování, diktát. |
Uč.str. .50 - 52 V úterý 11.12. jdeme do KC 12: Vánoční příběh- |
Člověk a práce |
Stolování.Připravování tabule. Vánoční pokrmy. |
Jednoduché stolování a sváteční. Zkoušíme rozdíly. |
|
Člověk a svět |
Dělba práce na úrovni rodiny. Povolání ,řemesla a zaměstnání. |
Výběr práce -oblíbené. Řemesla ,která objevujeme. |
|
Hudební výchova | Vánoční české koledy, anglické koledy, španělská koleda. | Četba a nácvik textu, zpěv, tanec. | |
Matematika |
Slovní úlohy; trojciferná čísla, . Různá prostředí. Řazení, porovnávání trojciferných čísel, řády jednotek, desítek, stovek G: rýsování čar - různé útvary, parkety |
Procvičujeme trojcif. čísla a umisťujeme do číselné osy. Vysvětlujeme si slovní úlohy. Začínáme rýsovat. |
Děti si budou nosit ořezané tužky č. 2 a dlouhé pravítko mají v zásuvce. |
My ve světě |
Já - co o sobě vím a jak se měním Sebeorganizace |
Dovedeme plánovat vlastní čas (zájmy, sestavit plánu). | |
Tělesná výchova | Pohybové hry – soutěživé hry, vybíjená. |
Soutěžíme a hrajeme si. . |
|
Výtvarná výchova | Výroba vánočních dekorací . | Vyrábíme ván. dekorace. |