Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Letter to Greg 3; Colin in Computerland; Mealtimes; Revision of Unti 4 |
Psaní 3. dopisu Gregovi o oblíbeném jídle; Poslech, čtení další části příběhu Colin in Computerland, následná samostatná práce s textem; Poslech, čtení a mluvení o jídle - snídani, svačině, obědu a večeři v Británii i v ČR; Úvod do opakování látky 4. lekce; Uč. str. 30 - 31; PS str. 37 / 38 |
Domácí úkoly: PS str. 36 / 2 - dokončit, vč. obrázku; Pracovní list - pizza pro kamaráda (dokreslit ingredience, napsat k nim popisky, vybarvit) - do pátku 25. 1. |
Český jazyk |
JV: vyjmenovaná slova po M,P. Slovní druhy, věta jednoduchá X souvětí,VJ x S. LV: Děti z Bullerbynu. KV,SV:osnova příběhu |
Opakujeme vyjm. slova po M. Začínáme vyjm. slova po P. Procvičujeme slovní druhy. |
Děti si přinesou čtenářský deník. |
Člověk a práce | Lidské výtvory,skupinová práce. | Pracujeme na koláži,tvoříme výtvory -zboží. | |
Člověk a svět |
Svět kolem nás, rozdělení přírody, lidské výtvory, zboží Opakování učiva 1. pololetí. |
Pololetní prověrka: Opakujeme :ČR - nížiny a pohoří,barvy,směrová růžice, sousední státy, povolání, živá a neživá příroda,lidský výtvor(zboží). | |
Matematika |
Zaokrouhlování, indické násobení, sčítání a odčítání trojmístných čísel. Pořadí výpočtů - závorka má přednost, písemné počítání, násobilka, slovní úlohy G: útvary-stavba z dřívek . Prostředí: Výstaviště, hadi, pavučiny |
Pololetní test-sčítání a odčítání dvojciferných a trojciferných čísel, slovní úloha, indické násobení, autobus, dělení, násobení-malá násobilka, obvod a obsah. | Test 21.1. |
My ve světě | Mezilidské vztahy -sebevědomí. | Pocity ve skupině: respekt a sebevědomí. | |
Tělesná výchova |
Kotoul vzad. Přechody, přeskoky a přeběhy přes lavičku.Obratnost na žebřinách a lavičkách. |
Procvičujeme obratnost. |
Minulé hodiny chyběly dětem cvičky do tělocvičny,některým dokonce celý cvičební úbor ! Doplňte prosím dětem ,ať můžou cvičit.Jinak sedí na lavičce. |
Výtvarná výchova |
Skupinová práce.Lidské výtvory ,zboží. Propojení s ČaP. |
Děti pracují ve skupinách,tvoří výrobky. |