Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Revision of Unit 4; Colin in Computerland; At the park: outdoor toys; I´ve got... |
Opakování látky 4. lekce, příprava na souhrnný test; Poslech další části příběhu "Colin in Computerland" + vypracování zadání na základě předchozího poslechu; Souhrnný test ověřující osvojení látky 4. lekce; Úvod do 5. lekce - V parku; Osvojování názvů hraček na ven; Užití slovesa "have got" v 1. osobě j. č. (I´ve got...); Uč. str. 30, str. 32; PS str. 39 |
Souhrnný test z látky 4. lekce - pátek 8. 2. |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova po P - opakování slov příbuzných.Podstatná jména rod +pád -životnost. KV,SV:Dopis Lv: Společná četba : Děti z Bullerbynu. |
Opakujeme vyjmenovaná slova po B,L,M,P. Dopis:odesílatel,adresát,datum ,oslovení a podpis. Souvětí V1,V2,spojky. |
uč. str.75,76,77. |
Člověk a práce |
Modelace koloběhu v přírodě. Práce s modelovací hmotou. |
Žáci modelují pohoří a nížiny v přírodě. | |
Člověk a svět |
Neživá příroda-voda,vzduch. Koloběh vody v přírodě. |
Vytvoříme obrázek koloběhu vody v přírodě. Modelujeme pohoří,nížiny. |
Uč.28,29. PS:35,36. |
Hudební výchova | Skladba. Verš. Zpěv. | Zpěv skladby - vlastní píseň. | |
Matematika |
Písemné sčítání odčítání do 1000. Biland. Slovní úlohy a různá prostředí.Parkety a výstaviště. Geodeska: rovnoramenný trojúhelník. |
Sčítáme a odčítáme do 1000.Sbíráme data.Zapisujeme data ,tvoříme soubor dat . Pracujeme s geodeskou. |
PS: 36,37,38. |
My ve světě | Komunikace. Druhy komunikace.Sdělování prožitků a pocitů. | Komunikujeme v různých situacích.Pozdrav,prosba a omluva. | |
Tělesná výchova |
Míčové hry,držení míče,jednoruč a obouruč. Driblování a hod na koš. |
Spolupracujeme při míčových hrách. | |
Výtvarná výchova |
Kresba postav,tvoření komiksů. Obrázek a zápis do bublin. |
Kreslíme postavy,příběh. |