Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
JV: Opakování vyjmenovaných slov po B,L,M,P,S,V. Slova příbuzná.Určování pádu podst. jmen. KV: mail LV: Společné čtení : Děti z Bullerbynu. Prezentace knih. |
Doplňování i/y do slov,zdůvodňování pravopisu.Určování správného pádu u podst. jmen. Společné čtení,správná intonace podle znamének na konci věty. CA:projekt Jaro v lese. Příběh z divokého lesa. |
Děti postupně prezentují přečtené knihy(každý má mít přečtené již 2 knihy). Prezentace první knihy proběhly prosinec,leden.Od března probíhají prezentace již druhé knihy.Příští úterý končíme. Současně mají děti číst další knihu.Některé už mají přečteno více knih (5-10). Další kniha bude prezentována v květnu. |
Člověk a práce |
Výroba velikonočních ozdob. Malování kraslic. Velikonoční dekorace. |
V ČaP budeme pracovat tento týden jako ve Vv na velikonočních dekoracích. | |
Člověk a svět | Živá příroda : jarní rostliny .Rostliny kvetoucí a nekvetoucí. |
Učíme se rozlišovat různé jarní rostliny . CA: projekt: Jaro v lese. Přiřazujeme šišky k jehličnanům a listy k listnatým stromům.Plody stromů. |
CA: Jaro v lese. |
Matematika |
Sčítáme o odčítáme do 1000. Výstaviště,Neposedové v násob. obdélnících,Násobení dvoumístného čísla. Opakování malé násobilky a dělení do sta. Slovní úlohy ze života. |
Procvičujeme počítání do 1000. Řešíme slovní úlohy ze života. |
CA: Jaro v lese.(list). |
My ve světě |
Práce ve skupině : CA:Jsem členem skupiny. Projekt : Jaro v lese. |
Vzájemná spolupráce a rozdělení rolí při společné práci na projektu. | |
Tělesná výchova |
PO: Plavání ÚT: dle počasí cvičení na zahradě. |
Běh ,štafeta. Vybíjená. | Děti si přinesou tepláky na zahradu. |
Výtvarná výchova |
Velikonoční tvoření. Malování kraslic. |
Velikonoční zdobení. |
Děti si přinesou vyfouknutá vajíčka 2-3. Do školy si je přinesou až v pondělí 15.4. Ne dříve ,nemáme kde skladovat. |