Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Tomáš Stehno:
Test- Unit 5 Friends First conditional Ladislava Valečková: First conditional Topic talks |
Tomáš Stehno:
Souhrnný test - 5.lekce Práce s textem FRIENDS - učebnice str 68, slovní zásoba lekce 6A - viz seznam v zadní části pracovního sešitu Podmínkové věty 1.typu - reálná podmínka - učebnice str 69, pracovní sešit str 54-55 Ladislava Valečková: Unit 6A,B - textbook , workbook |
Tomáš Stehno:
17.5 - Test - Unit 5 |
Český jazyk | Práce s textem |
Hlavní myšlenka textu T.G. Masaryk Rozšiřování slovní zásoby a trénink paměti |
Tento týden obě skupiny. |
Chemie | Kyseliny | V tomto týdnu budeme procvičovat názvosloví kyselin. Dále si zapíšeme důležité informace o vybraných zástupcích. | |
Člověk a práce | opakování | hry, kvizy, cvičné testy | |
Člověk a společnost | Národy po sjednocení či rozdělení a kultura 19. století | Zaměříme se na sjednocení Německa a Itálie. Rozebereme situaci v R-U. V neposlední řadě si řekneme něco o kultuře v 19. století na kterou se zaměříme i skrze výlet. | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Kristýna Jakešová:
E8 - In den Ferien Viera Lukáčová: L4: Opakování lekce a prezentace měst dle tabulky |
Kristýna Jakešová:
Schreiben: Brief/Ansichtskarte (Was machst du, wohin fährst du, was packst du?) Viera Lukáčová: Individuální prezentace dle tabulky, dle možností i opakování lekce 4. |
|
My ve světě | Kultura | Kulturní památky Prahy. | Tvorba lapbooku. |
Přírodopis | trávicí soustava | zadání práce | test - cévní soustava (úterý nebo středa) |
Zeměpis | Výuka odpadá | Výuka odpadá kvůli plánovanému výletu. |