Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
famous person presentations Ladislava Valečková: Talking about the future, First conditional |
Kenneth Arnold:
famous person presentations Ladislava Valečková: TB - p. 21-23 WB - p. 14-16 |
|
Český jazyk |
Ludmila Šťástková:
Práce s textem-Česká moderna a buřiči Marcela Dusová: Druhy vedlejších vět Přídavná jména - pravopis (opak.) Úvaha |
Ludmila Šťástková:
Čtení s porozuměním-myšlenková mapa Práce se dvěma texty - rýmové schéma, jazykové prostředky Analýza textu Všichni mi lhali (Gellner), U řek (Sova ) a Prosinec (Šrámek) Marcela Dusová: Práce s textem Vlastní úvaha |
Ludmila Šťástková:
Tento týden 2. skupina Domácí trénink-literární pojmy |
Člověk a společnost | SSSR v meziválečném období | Zaměříme se na osobnosti SSSR a poté podrobněji prozkoumáme revoluce a život v Rusku | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Kristýna Jakešová:
Wiederholung der Einheit 1 Viera Lukáčová: L6: Der Stadtplan |
Kristýna Jakešová:
Opakujeme lekci 1, napíšeme si test a seznámíme se s novou lekcí. Viera Lukáčová: Popisujeme cestu, jak se dostaneme z místa na místo. Tvoříme jednoduché dialogy. |
Kristýna Jakešová:
čtvrtek - test z lekce 1 Viera Lukáčová: V pátek písemka ze slovíček na str. 62 od "der Bahnhof" po "der Kapitän". Kdo bude chybět, píše slovíčka po návrtu do školy. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Unidad 7 - el futuro, libro 88-89, cuaderno de ejercicios 48-49 | cómo será el futuro? actividades de grupo , ejercicios de gramática | |
Matematika |
Krácení lomených výrazů. Lineární rovnice s neznámou ve jmenovateli. |
Krácení lomených výrazů- podmínky. Úpravy rovnic. |
|
Přírodopis | vulkanická činnost | co je sopka, jak vypadá, kde sopky najdeme ... | |
Tělesná výchova | Volejbal. | Přihrávky. Podání. Hra u sítě. | |
Výtvarná výchova | Autorská kniha, zimní ozdoby | Pomůcky: Fixy, pastelky, tužka, lepidlo | |
Zeměpis | Sídla |
Dokončíme téma sídel skrze pracovní list |