Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
Writing assignment Ladislava Valečková: Would, second conditional |
Kenneth Arnold:
Writing assignment Ladislava Valečková: TB - 32,33 WB - p.24,25 |
|
Český jazyk |
Práce s textem České divadlo mezi dvěma válkami |
1. Trénink paměti Jak mi dupou králíci 2. Čtení s porozuměním České divadlo mezi dvěma válkami+ výpisky 3. Souvislost mezi Osvobozeným divadlem a divadly malých forem |
|
Chemie | Oxidace a redukce | Vysvětlení a diskuse | |
Člověk a společnost | Probrání pololetních prací | Každý žák předstoupí se svou pololetní prací, aby dostal možnost opravit případné chyby do uzavření úkolu. Následně se zaměříme na porovnání jednotlivých prezentací a pokud zbyde čas, začneme novou látku: meziválečné Československo. | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Kristýna Jakešová:
Einheit 2 - Wie komme ich ...? Viera Lukáčová: Wohin und womit will Franziska fahren? |
Kristýna Jakešová:
Popisujeme cestu a obrázky, učíme se 4. pád osobních zájmen s předložkou für. Viera Lukáčová: Spojíme témata země a dopravní prostředky v konverzačních cvičeních. Gramatika spojka "deshalb". |
Kristýna Jakešová:
pětiminutovka ze slovíček Viera Lukáčová: Ve čtvrtek 5minutovka za slovíček PS str. 62 od "der Wagen" po "der Kapitän". |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Libro 88- 89, cuaderno de ejercicicio 48 | trabajo de grupo | |
Fyzika |
Vedení tepla, Opak.test : teplo,tepelná výměna,c |
samostatná činnost, Podstata vedení tepla |
|
Matematika |
Zora Houdková:
Slovní úlohy. Zora Houdková: Obratnost. Vytrvalost. |
Zora Houdková:
Slovní úlohy řešené pomocí soustav. (o pohybu. společná práce, směsi... Zora Houdková: Kruhový trénink. Míčové hry. |
|
Přírodopis | zlomy + kerná pohoří; vrásy - pokus | zlomy - výklad a ukázky animací, simulace vrásnění + zákres vrás a jejich popis (skupinová práce na známky) | |
Tělesná výchova | gymnastika, volejbal, basketbal, gym | 1 | CVICIME v TELOCVICNE! |
Zeměpis | Kolonialismus | Dokončíme kvízy o mezinárodních organizacích a podíváme se podrobněji na téma kolonizace a částečně si ho zopakujeme z dějepisu 8. třídy. |