Sebehodnocení a vrstevnické hodnocení

V páté třídě již můžeme dětem zadat, aby se ke své práci či ke svému chování vyjádřily písemně, v souvislých větách.

V tomto případě šlo o zamyšlení po absolvované lekci aART. Jaký měla lekce dopad? V mnoha případech došlo k úpravě chování mezi dětmi nebo i v rodině tak, aby nedošlo ke konfliktu, aby se zúčastněné strany mohly cítit v pohodě.

A vrstevnické hodnocení? Zvolili jsme podobu ocenění, poděkování či přání. Považujeme za důležité všímat si svého okolí a pojmenovávat to příjemné, žádoucí, co se děje. 

Ono se možná začne dít ještě víc. :-)

Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies