Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 3 - I’m hungry |
Opakování slovní zásoby(Food and drinks), poslech a čtení příběhu, divadlo ve třídě, luštěni křížovky, rytmická říkanka, hra v týmech, výroba knížečky o sobě. Slovní zásoba: Soup- polévka; I like/don’t like (bread)- Mám rád/Nemám rád (chleba); Do you like … ?- Máš rád … ?. |
UČ: str. 28,29 PS: str. 25,73,74 |
Český jazyk |
JV - pravopisně měkké a tvrdé skupiny - doplňování i/í, y/ý - opis, přepis - psací tvary písmen ČT - čtenářský deník KV/SV - vánoční prázdniny |
JV - pravopisně měkké a tvrdé skupiny - procvičování - doplňování i/í, y/ý - opis, přepis - psací tvary písmen ČT - čtenářský deník - PÁ - prezentace přečtené knihy KV/SV - vánoční prázdniny - vyprávění |
|
Člověk a práce | sebehodnocení | - sebehodnocení osvojení probíraného učivo, kompetencí | |
Člověk a svět | lidské tělo | - Části lidského těla, smysly | |
Hudební výchova | neproběhne | - vánoční prázdniny | |
Matematika |
Opakování Sčítání a odčítání do 50 Násobení jako opakované sčítání, násobilky 2,3 Matematizace reálné situace Evidence procesu |
- slovní úlohy, autobus, počítáme nohy a hlavy zvířátek | |
Tělesná výchova | výskok | - výskok na švédskou bednu | |
Výtvarná výchova | rodina | - rodina o prázdninách, portrét |