Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 3 - I’m hungry. Příprava na test |
Příprava na test. Opakování slovní zásoby(Food and drinks), poslech a čtení příběhu, divadlo ve třídě, luštěni křížovky, rytmická říkanka, hra v týmech, výroba knížečky o sobě. Slovní zásoba: Soup- polévka; I like/don’t like (bread)- Mám rád/Nemám rád (chleba); Do you like … ?- Máš rád … ?. |
UČ: str. 28,29 PS: str. 25-27,73,74 |
Český jazyk |
JV - pravopisně měkké a tvrdé skupiny - opis, přepis, diktát - psací tvary písmen - rozdělení souhlásek ČT - čtení s porozuměním KV/SV - vyprávění |
JV - pravopisně měkké a tvrdé skupiny - opis, přepis, diktát - psací tvary písmen - rozdělení souhlásek – tvrdé, měkké a obojetné ČT - čtení s porozuměním - práce s pracovními listy, odpovídání na otázky k textu KV/SV - vyprávění - volné psaní |
Písanka - str. 9-11 UČEBNICE ČJ - str. 32 - 37 |
Člověk a práce | sebehodnocení | - dokončení sebehodnocení v ŽK | |
Člověk a svět | LIDSKÉ TĚLO | - části těla, smysly, nemoc a úraz | učebnice str. 30-32 |
Hudební výchova | My tři králové |
- zpěv - hra s písničkou - hudební hry, hry s rytmem |
|
Matematika |
POČÍTÁME DO 50 STAVÍME JEVIŠTĚ POČÍTÁME DO 60 |
- autobus, součtové pyramidy s podmínkou, +- do 60, násobíme opakovaným sčítáním (1, 2, 3, 4, 5, 6), krokování, práce s penězi, pavučiny, Děda Lesoň |
MATEMATIKA - str. 10-15 Děti od teď budou potřebovat malé pravítko, které budou mít v penálu, a tvrdší tužku. |
Tělesná výchova | bruslení |
- v úterý 9.1. půjdeme bruslit na Sofijské náměstí - bruslíme od 12:00 do 13:00 - na oběd půjdeme v běžném čase |
Doporučuji dětem zabalit ponožky na převlečení, má být velký mráz. Prosím o to, aby děti měly vhodnou čepici pod helmu (bez bambule apod.). Děkuji. |
Výtvarná výchova | moje rodina | - malba |