Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 4, Lesson 6,7 |
Opakování slovní zásoby (oblečení) Komiksový příběh, výroba "převlékací hry" Práce s PS |
|
Český jazyk |
JV: Upevňování čtení vět s velkými a malými tiskacími písmeny Čtení textu v učebnici i v časopisech Písanka 1- nácvik psacího písma LV- V říši pohádek - procvičování čtení s porozuměním, ukázka vlastní četby KSV- hádanky, tvůrčí psaní - vytvoření vlastního textu do prázdných bublin komiksu |
Už čteme a píšeme str: 12 - 13 Čtení časopisu Čtyřlístek a sledování filmu /středa od 13:00 - promítání pro školy - Modřanská radnice/ Písanka 1 - str: 2 - 5 - procvičení psaní e, l, t. Seznámení a psaní písmene s ,š. Tvorba komiksu do prázdných bublin stejného obrázku ze strany 12 |
Tento týden bude hlavně kulturní v pondělí ráno jdeme hned do KC12 - na divadelní představení Krysáci a ztracený Ludvík - vstupné 80 Kč. Ve středu jdeme od 13:00 na místní radnici na promítání filmu o Čtyřlístku - jedná se o představení pro školy a je zdarma. Vrátíme se zpátky na Rakovského do 14:30. |
Člověk a práce | Valentýnka | stříhání, lepení Valentýnského přáníčka | |
Člověk a svět |
Téma čas - denní režim , měření času, celé hodiny, dny v týdnu, měsíce v roce, zimní měsíce |
Celkové opakování informací o času, příprava na téma zimní období v přírodě | Vzhledem k vysoké absenci dětí před prázdninami se budeme ještě věnovat tématu Čas, hlavně - části dne. |
Hudební výchova | Zimní písničky | Grónská zem a Postavil jsem sněhuláka - zpívání písniček | Přesunuto z období před prázdninami - neproběhlo z důvodu vysoké absence |
Matematika |
Autobus Hadi Počítání s beranem |
Matematika 2. díl str: 6 - 7, 9/6, 10 - 11 Beran str: 23 |
|
Tělesná výchova |
Lavičky – přeběhy, přeskoky Cvičení na žebřinách Házení a chytání míče |
Rozcvička Opičí dráha - přeskoky laviček, překonání švédské bedny, vylezení a přechod žebřin Na závěr míčová hra - vybíjená - vracečka |
V pondělí nezapomenout úbor do tělocvičny |
Výtvarná výchova | Kreslení činností dne | Vytvoření časové osy dne a vhodných činností v jednotlivých částech |