Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
UNIT 6 Gracies grammar SB strana 71 a 73 AB 71/1, 72/1 a 2 Procvičování spelling words na pátek SB strana 72 - song https://wordwall.net/resource/1816114/was-were-wasnt-werent |
UNIT 6 Gracies grammar SB strana 71 a 73 AB 71/1, 72/1 a 2 Procvičování spelling words na pátek SB strana 72 - song https://wordwall.net/resource/1816114/was-were-wasnt-werent |
Spelling test v pátek : Was, were, cold, sunny, snow, rain, hot, wind, rainbow, cloud |
Český jazyk |
JV, LV: vyjmenovaná slova po B, L, M, P, S a V opakování - podstatná jména - pád a životnost. KV, SV: E-mail, sms |
JV, LV: vyjmenovaná slova po B, L, M, P, S a V opakování - podstatná jména - pád a životnost. - Žák odpovídá si na pádovou otázku správným tvarem podstatného jména, určí pád u podstatného jména, určí životnost a neživotnost u podstatného jména. KV, SV: E-mail, sms |
diktát kap. kuchařská |
Člověk a svět |
Neživá příroda - horniny a nerosty, uhlí, ropa. Ochrana přírody. |
Neživá příroda - horniny a nerosty, uhlí, ropa. Ochrana přírody. - žák: vysvětlí rozdíl mezi živou a neživou přírodou - rozpozná přírodniny, suroviny a lidské výtvory. - dodržuje zásady správného chování v přírodě. |
|
Matematika |
Indické násobení dvoumístných čísel Písemné násobení trojmístným číslem Obvod a obsah Evidence tabulkou |
Indické násobení dvoumístných čísel Písemné násobení trojmístným číslem Obvod a obsah - geometrie v rovině a prostoru Evidence tabulkou - žák zapisuje shromážděné informace do tabulky. |
Desetiminutovka - dvakrát týdně: Sčítání a odčítání v oboru čísel do 1000. Násobení, dělení, násobení má přednost....z oboru malé násobilky. |
Tělesná výchova |
Gymnastika – kladina, lavičky-chůze, přeskoky, přeběhy, hrazda – ručkování ve visu. Plavání. |
Gymnastika – kladina, lavičky-chůze, přeskoky, přeběhy, hrazda – ručkování ve visu. Plavání. |
Plavání každou středu. Zkontroluj si, že máš sbalené plavky, ručník, mycí potřeby a koupací čepici. |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
swirly spinner Nadima El-Khalafawi: Art Around the World |
Christina Bek:
Students will create a spinner. We will use the spinner to experiment with centrifugal force. Nadima El-Khalafawi: -We will be finishing our Ted Harrison paintings as well as completing any other unfinished work. -We will do a self evaluation of our favourite projects |