Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Transport Project Toys |
Recap: a/an, writing sentences with given words. Book – page 49. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). |
Český jazyk |
JV: Opakování - Slova souřadná, nadřazená a podřazená LV: čtení s porozuměním (strategie: Určování důležitých informací) Výběr básně |
Učebnice str. 21 Přepis do sešitu Text: Naše vlajka Čtení vlastní knihy Výběr delší básně (v minulém týdnu jsme recitovali krátké básničky, na kterých si děti navzájem dávaly zpětnou vazbu). |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. V minulém týdnu jsme recitovali krátké básničky, na kterých si děti navzájem dávaly zpětnou vazbu. |
Člověk a svět | Projektový den – Zdravý životní styl |
Výběr potravin (zdravé a lokální). Vytvoření přehledu, kolik cukru obsahují naše oblíbené nápoje Pohyb aneb ak udělat něco pro své zdraví a přitom ušetřit životní prostředí (jóga/procházka). Duševní hygiena – hry na podporu rozvoje měkkých dovedností. |
Přinést prázdný obal od 0,5 litrového nápoje (například Fanta, perlivá voda, ice tea..). Děti přinesou, pokud mají doma (není nutné kupovat kvůli projektu) |
Matematika |
Dvojnásobek a polovina Děda Lesoň – nové zvířátko pes Sousední čísla |
Doplňování tabulky (počet psů, hlav, očí). Porovnávání síly družstev. Hledání trojic čísel podle zadání Učebnice strana 22. |
|
Výběrový seminář |
Francesca Key:
Story Crafts Marie Prouzová: Vesmírný odpad - robot Paxi. Jitka Soukupová: Nacvičujeme představení. |
Francesca Key:
finish green eggs and ham game Reading: 'Never Use a Knife and Fork' Yummy/yucky plates Marie Prouzová: Vytvoření designu robota, který by uklidil vesmírný odpad. Jitka Soukupová: Nacvičujeme pohádku O Budulínkovi - práce se scénářem. Oddychové aktivizační a artikulační hry. |
Jitka Soukupová:
Děti už musí umět svůj text nazpaměť. Jinak nebude divadlo. Děti také budou vědět, co si oblečou jako kostým a jaké rekvizity přinesou na představení. |