Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 3 - opakování. Christmas. |
Otázky a odpovědi "Do you...?" Yes, I do. No, I don´t. Are you...? Yes, I am. No, I am not. Review units 1-3 (pg 42-43) Christmas at home with my family. Vánoce u nás doma. Vánoce ve světě. |
|
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova po L. Slovní druhy. KV: Vánoční přání. LV: Vánoční příběh - řazení podle dějové souvislosti. |
JV: Procvičování, doplňovačky, slova příbuzná. Propojení se slovními druhy. JV: Napíšeme vánoční přání. LV: Čtení příběhů, řazení příběhu, jak se stal. |
PÁTEK VÁNOČNÍ BESÍDKY - přinést dárky (vylosovaný kamarád + pro ty, které chceme obdarovat), trochu cukroví, hudební nástroj. |
Člověk a svět |
Dokončení center - měření (délka, čas, hmotnost, objem). Moje rodina a Vánoce. |
Zvyky v naší rodině. Vánoční tradice. | |
Matematika |
Sčítání a odčítání v oboru do 500 Násobení má přednost před sčítáním a odčítáním |
Stále procvičujeme + a - do 500. Počítáme příklady s různými operacemi a zjišťujeme, že NÁSOBENÍ má přednost. Procvičování různých mat. prostředí. |
|
Tělesná výchova |
Hry v tělocvičně. Pondělí půjdeme ven. |
. | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Triangle building Nadima El-Khalafawi: Art Around the World - Brazil |
Christina Bek:
Students will make triangle papers. They will experiment with building and pressure. Nadima El-Khalafawi: Romero Britto inspired Christmas tree |
|
Workshop v AJ |
VV: Vánoční přání. Santa Claus / Sněhulák z barevných papírů. HV: Vánoční koledy. |
V PÁTEK JE MOŽNÉ PŘINÉST HUDEBNÍ NÁSTROJ A VYSTOUPIT S KOLEDOU, PÍSNÍ PŘED DĚTMI V RÁMCI BESÍDKY. |