Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7 | . | Spelling words for 22.4.: |
Český jazyk |
JV: Procvičování vyjmenovaných slov B-Z. Vlastní jména a jména obecná (psaní velkých písmen). KV,SV: Velikonoční říkadla a pranostiky. |
JV: Příbuzná slova, předpony vy/vý. Doplňovací cvičení na známky. Psaní velkých/malých písmen ve jménech. KV, SV: Přečteme si velikonoční říkadla a jedno se naučíme. Velikonoční a jarní pranostiky, co nám říkají? |
V úterý 8.4. jdeme do Minoru. Představení Malá mořská víla (9.30 - 10.40), návrat do školy kolem 12. Kdo ještě neplatil, prosím 190,-. Děti, které jdou na McDonalds Cup, zůstávají ve 3.A a peníze jim budou vráceny. V tomto týdnu probíhají konzultace R-Ž-U. |
Člověk a svět | Neživá a živá příroda. |
Myšlenková mapa pro zopakování neživé přírody. Praktické ukázky hornin a nerostů. Zopakování koloběhu vody. Jak je důležitý vzduch, světlo. Myšlenková mapa živá příroda. Zadáme si projektový úkol. |
|
Matematika |
Stovková tabulka Dělení jako postupné odčítání Geometrie - Kružnice a kruh |
Vyhledávání, značení cest ve stovkové tabulce. Cesta k písemném dělení. Práce s kružítkem - seznámení. |
Do PÁTKU si PROSÍM přines KRUŽÍTKO (lze ho i koupit ve školním papíromatu). 5minutovka písemné +,- se ZKOUŠKOU |
Tělesná výchova |
V PONDĚLÍ PLAVÁNÍ ČTVRTEK místo TV akce “Ukliďme Česko”. |
Ve čtvrtek půjdeme uklízet les směrem k nádrži (směr Kamýk). Rukavice budou k dispozici. | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Fishbowl spinner Nadima El-Khalafawi: Art Around the World - Poland |
Christina Bek:
Students will explore how cartoons began. We will create a spinner with a picture. Nadima El-Khalafawi: We look at traditional folk art designs from Poland and in particular at the famous painted village of Zalipie. Afterwards students will create their own folk art design in a similiar style using pencil and tempera paints. |
|
Workshop v AJ |
HV: Zpěv českých písní s jarní tematikou. Water cycle. VV: Tónování barev - vodní cyklus. V úterý wrk odpadá. |
. |