Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7: Grammar: Where is the …? Its in the… |
Reading and comprehension. Asking questions, Answering using words such as under, on, in… Completing senstences. Student Book p. 79 – 81. Work Book p. 66. |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). Každé pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) Vocabulary from homework: grandparents, windy, trip. |
Český jazyk |
JV: Skupiny dě/tě/ně/bě/pě/vě Psaní: Písmeno M/m LV: čtení s porozuměním KSV: reflexe vyprávění |
Doplňovačky, diktát, přepis Psaní v písance 2 – str. 4 Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. Hlasité čtení ve skupině 2-3 žáků. |
Přinést si do školy v pondělí vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. |
Člověk a svět | Hodiny: Určení času s přesností na minuty | Určování času na papírových hodinách, pracovní listy. | |
Matematika |
Procvičení násobilky 1-6. Počítání do 100. Orientace v tabulce Čtverec a obdélník. |
Násobilkové obdélníky. Všechny příklady malé násobilky do 6 x 10. Sčítání a odčítání do 100. Doplňování znamének <, >, = do příkladu. Doplňování informací do tabulky. Čtení informací z tabulky. Skládání čtverců a obdélníků z trojúhelníků. Učebnice 2. díl str. 29 - 33. |
|
Tělesná výchova | Míčové hry. | Fotbal - přihrávky, pravidla. | |
Výběrový seminář |
Jitka Soukupová:
DD: Nacvičujeme pohádku Budulínek. Marie Prouzová: Podmínky pro život rostlin. Francesca Key: Story Crafts |
Jitka Soukupová:
Práce s textem, pohyby, artikulace, mimika. Marie Prouzová: Co potřebují rostliny k životu. Pokus: Důkaz vápníku v půdě. Pokračování v pozorování z minulého týdne. Francesca Key: 'Snake Supper' reading + making twirly snakes and creating a wordsearch for a friend |
|
Workshop v AJ |
Music: Art: 5 senses Maths: Multiplication games |
Comparing 3/4 time to 4/4 time (rytmus) Making a large nose, mouth, hand, eye and ear and creating posters of what we like. Playing games using our multiplication skills. |
Bring old magazines from home, bring pictures of what you like to do smell, touch, eat, listen to or look at. |