Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Recap for the final test |
Daily routines Prepositions – in, on, under, next to |
Ve čtvrtek16.5. budeme past závěrečnou práci z angličtiny (reading, writing, listening, speaking, grammar – daily routines) Vocabulary for the spelling test on Thursday 23.5.: monkey, giraffe, lion, hippo, zebra, crocodile, neck, ear, mouth, teeth |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova B-Z Mluvnické kategorie sloves LV: Příběhy s dětským hrdinou KSV: Vyprávění. |
Opakování Osoba, číslo čas. Hlavní postava příběhu – názor a zdůvodnění. Znaky vyprávění. |
V týdnu od 13.5. prezentujeme přečtenou knihu. |
Člověk a svět | Rostliny |
Části těla kvetoucích rostlin. Chráněné, léčivé a jedovaté rostliny. |
|
Matematika |
Kružnice a kruh. Stovková tabulka. Násobení mimo obor malé násobilky. |
Opakování Orientace ve stovkové tabulce. Řešení příkladů na násobení rozkladem (př. 16.3=__) |
Budeme potřebovat kružítko. Je nutné, aby děti měly kružítko v penálu. |
Tělesná výchova |
Plavání Gymnastika |
Plavání Gymnastika |
|
Workshop v AJ | Flowers |
ART: Květina (op-art) CRAFT: Symetrie – tvoření symetrických obrazců ze stavebnice (v případě dobrého počasí z přírodnin v okolí školy) MUSIC: Watercycle song - dokončení |