Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
A day on the farm - Unit 1. Přítomný čas průběhový. |
Na cvičeních v učebnici a pracovním sešitě procvičíme přítomný čas průběhový, např.: Rocky is talking. Poslech - nový slovíčka (uč. str. 7). Gramatika str. 9 |
Tento týden dostanete učebnice a pracovní sešity. Zatím budeme pracovat spolu (promítat si cvičení a pracovat s mazacími tabulkami a v sešitě). |
Český jazyk |
JV: Spodoba párových souhlásek. Význam slov. LV: Čteme si o naší vlasti. KV, SV: Můj domov. |
JV: Procvičování v sešitě, diktát, práce s kartičkami. LV: Důležité informace i zajímavosti o ČR. KV, SV: Vytvoříme plakátek o místě, kde bydlíme. Použijeme informace, které zjistíme doma a budeme sdílet na ČaS. |
Domácí úkol do pátku. |
Člověk a svět |
Kde jsme doma. Naše vlast. |
Místo, kde bydlím - zjišťování zajímavostí ze svého okolí. Česká republika - co o ní víme. |
Zjisti si, co je ve tvém okolí zajímavé - můžeš fotit, psát, kreslit, pátrej a přines na hodinu ČaS v pondělí! |
Matematika |
Násobilka 1-6 Slovní úlohy. Krychlové stavby. Pojmy: bod, strana, sřed. |
Desetiminutovka bude každý den - násobení. Budeš potřebovat pravítko, budeme rýsovat. |
|
Tělesná výchova |
Cvičení venku, běh terénem. Sportovní hry. |
Bude-li hezky, půjdeme ven. Prosím, noste si vhodné oblečení. | |
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Light and shadow Nadima El-Khalafawi: Art Around the World |
Christina Bek:
Students will explore light and shadow. We will use shadow puppets. Nadima El-Khalafawi: This week we will be looking at the traditional outfits in the Czech Republic (kroj). We will look at the common designs and colours and compare how they look in different regions. Students will then design their own kroj. |
|
Workshop v AJ |
HV: Hra na tělo - tleskání, dupání s ozvěnou. Zpěv písní. VV: My dream school. |
HV: Zpěv písní, doprovod hrou na tělo. VV: Práce ve skupinách - co bych rád/a ve škole (práce s informacemi z ČJ - sloh). Kresba pastelkami. |