Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7 - Playtime |
Žáci se naučí názvy hraček určených k venkovním hrám, zazpívají si písničku, udělají poslechové cvičení, zahrají hru z pohybem. Slovní zásoba: a bike - kolo; a scooter - koloběžka; a boat - loďka; a skipping rope - švihadlo; a trampoline - trampolína; a ball - míč; I’m playing with my (bike) - Hraju si s (kolem); I’m riding my bike - Jedu na kole; I’m swimming - Plavu. |
UČ: str. 58-60 PS: str. 56-57 |
Český jazyk |
JV - opakování na závěrečný test - slovní druhy - opakování - spodoba znělosti (nové učivo, uč. str. 101 a dál) ČT - čtení s porozuměním - doplňování do textu SV - referáty (poslech, psaní zpětné vazby) |
JV - opakování na závěrečný test - slovní druhy - opakování - spodoba znělosti (nové učivo, uč. str. 101 a dál) ČT - čtení s porozuměním - doplňování do textu SV - referáty (poslech, psaní zpětné vazby) |
|
Člověk a práce | příprava a úklid stanovišť | Den dětí | |
Člověk a svět | zvířata | - rozdělení zvířat do skupin dle společných znaků | |
Hudební výchova | hudebně dramatická lekce | - propojení poslechu hudby a hraní rolí | |
Matematika |
násobilka (2-8) opakování závěrečný test |
násobilka (2-8) - procvičování v různých matematických prostředích, hry opakování - opakování probraného učiva za pololetí 29.5. - psaní závěrečného testu z M |
|
Tělesná výchova |
atletický trénink sportovní hry na hřišti |
PO - trénink s trenérem (technika, hry) 31.5. - Den dětí - žáci budou chodit po různých stanovištích na dětském hřišti, budou hrát různé hry (hod na cíl, práce s lukem, ...) - dětem se bude hodit pikniková deka a nebudou potřebovat aktovku - program bude trvat cca 3 vyučovací hodiny - prosím, dohlédněte na to, že děti mají pokrývku hlavy |
Program bude přizpůsoben počasí. |
Výtvarná výchova | zvíře | - malba zvířete, zaměření se na detail | Ve čtvrtek si mohou děti donést na malování nějakou předlohu (postavičku zvířete, detailní obrázek povrchu těla apod...) |