Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 2 - School time |
popis hudby pomoci výrazu: “loud, quiet, fast, slow”, opakování čísel 1-10, divadlo ve třídě, slovní hry, vyluštěni hlavolamu. Slovní zásoba: It’s loud - To je hlasité; quiet - tichý; fast - rychlý; slow - pomalý. |
UČ: str. 19-20 PS: str. 16-17 |
Český jazyk | čtení knih a příběhů o zvířatech Správná výslovnost, vhodné tempo řeči, volba vhodných vyjadřovacích prostředků Naslouchání, soustředění na mluvený projev Dělení slov na slabiky, dělení slov na konci řádku | samost. práce, skupina | |
Člověk a práce | písmeno z kartonu | dokončení práce | 16.11. divadlo v KC 12, cena 80 Kč |
Člověk a svět | Moje rodina - rodinné vztahy, rodokmen, rodinné oslavy, zájmy a povinnosti Podzim | dvojice, skupinky | |
Hudební výchova | zpěv vánočních písní ruce a tělo jako hudební nástroj | tým. práce | |
Matematika | tavby z pěnových kostek, početní operace na procvičení +- do 20 číselné řady, cesty důraz na zjištění, že úloha má i více řešení/žádné | týmy, dvojice, samost. práce | |
Tělesná výchova |
Kotouly vpřed/vzad šplh na laně pá- 17. listopad, stát. sv. |
samos. práce | |
Výtvarná výchova | ilustrace ke knize | samstatná práce |