Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 4 - Happy faces |
rytmická říkanka, hra pro celou třídu, písemné cvičení, popisováni barvy vlasů a oči, procvičovaní čtení a psaní barev. Slovní zásoba: brown - hnědá; black - černá; blond - blonďatý; red - zrzavý; I’ve got (brown) hair - Mám (hnědé) vlasy. |
UČ: str. 35-36 PS: str. 32-33 |
Český jazyk |
V Rozdělení souhlásek – tvrdé, měkké a obojetné. Skupiny dě, tě, ně, bě, pě, vě. Procvičování pravopisu i, y po měkkých a tvrdých souhláskách. Opakování učiva z I. pololetí. ČT Nácvik plynulého čtení s porozuměním. Tématické čtení k projektům. LV Prezentace přečtených knih, poslech literárních textů – poezie, próza. |
Žák správně užívá ve slovech slabiky bě, pě, vě. Žák rozliší tvrdé, měkké a obojetné souhlásky. Správně doplní i/y po tvrdých a měkkých souhláskách. Žák rozezná prózu a poezii. Rozumí významu slov – autor, ilustrátor, spisovatel, básník. |
|
Člověk a práce |
Malba, kresba figury v pohybu – zimní sporty. |
Žák zachycuje sportovce v pohybu. | |
Člověk a svět |
Části lidského těla, vnitřní orgány, kostra. Smysly. Nemoci a úrazy. Životní potřeby člověka. Správná výživa a zdravý životní styl. |
Pojmenuje a ukáže části lidského těla. Pojmenuje vnitřní orgány a na sobě ukáže uložení. Pojmenuje a ukáže části lidské kostry na modelu. Vyjmenuje smysly a přiřadí správný orgán. Rozliší nemoc a úraz. |
|
Hudební výchova |
Dechová a hlasová cvičení. Rozlišování tempa. Rytmizace písní a básní. Poslech. Nácvik 2 písní. |
Žák porovná tempo písní (rychlejší, pomalejší). Rytmicky doprovodí píseň, báseň. |
|
Matematika |
Soňa Konířová:
Portrét, rodinné foto. Leporelo – naše rodina. Soňa Konířová: Propojení sčítání a odčítání Násobilka 6, tabulka násobilky Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Barevné trojice, Sousední pole, Výstaviště |
Soňa Konířová:
Žák vytvoří rodinné leporelo, portrétuje členy rodiny. Soňa Konířová: Sčítá a odčítá v oboru do 60 i s přechodem přes desítku. Násobí formou opakovaného sčítání. |
|
Tělesná výchova |
Akrobacie na švédské lavičce. Výskok na švédskou bednu. PA- pololetní prázdniny |
Žák zvládá základy gymnastického odrazu. | |
Výtvarná výchova |
Portrét, rodinné foto. Leporelo – naše rodina. |
Žák vytvoří rodinné leporelo, portrétuje členy rodiny. |