Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 - My house |
ritmicka říkanka, hra s hádáním, otázky a odpovědi o místech, opakování slov Slovní zásoba: Where is my (sock)? - Kde je má (ponožka)?; Is it in the (kitchen)? - Je v (kuchyni)?; Is it in the (yellow) box? - Je to v (žlutém) rámečku?; It’s on/in… - Je na/v…; sock - ponožka; bag - taška; shoe - bota. |
UČ: str. 43-44 PS: str. 40-41 |
Český jazyk |
JV Pravopis i, í po měkkých souhláskách. Psaní velkých písmen - vlastní jména. ČT Vyhledávání klíčových myšlenek. Charakteristika hlavních postav příběhu. |
Žák v písemném projevu správně odůvodní a použije psaní i, í po měkkých souhláskách. Pozná hlavní hrdiny příběhu a pojmenuje vlastnosti hlavních postav. Vyhledá slova, která se rýmují, zkouší vytvořit vlastní verš. |
|
Člověk a práce | výrobky s tématikou Velikonoc | tým a samost. práce | prosíme pro žáka plast. mističku, vatu - sázení řeřichy |
Člověk a svět |
Soňa Konířová:
Oslava Masopustu - tradice a zvyky. Soňa Konířová: lidské tělo, povolání, Velikonoce |
Soňa Konířová:
Popíše oslavu Masopustu. Soňa Konířová: tým. a samost. práce |
Soňa Konířová:
22.2. návštěva KC 12 divadlo, cena 80 Kč |
Hudební výchova |
Zpěv písní - zejm. k táboráku na ŠVP notový zápis |
tým. práce | |
Matematika |
Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Barevné trojice, Sousední pole, Výstaviště |
Sčítání a odčítání do 80 Opakované násobení Slovní úlohy |
|
Tělesná výchova |
kruhový trénink - stanoviště procházka |
tým. práce | |
Výtvarná výchova | výrobky s tématikou Velikonoc | tým. a samost. práce | prosíme o vyfouklá vajíčka, ideálně min 3 ks na žáka |