Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7 - Playtime |
nová slovesa, písnička, porozumění jednoduchým větám s vazbou I’m + sloveso + -ing, hra s pohybem, procvičovaní slov, označujících hračky pro venkovní hry. Slovní zásoba: I’m (skipping) - Já (skáču); jumping - skákání; hopping - hopsání; running - běhání; I’m playing with a (ball) - Hraju si s (míčem); I’m playing on a (trampoline) - Hraju si na (trampolíně); I’m riding a (bike) - Jedu na (kole). |
UČ: str. 61-62 PS: str. 58-59 |
Český jazyk |
JV Opakování psaní i/y po měkkých a tvrdých souhláskách. Abeceda a její využití v praxi. ČT Čtení s přednesem a správným slovním přízvukem. LV Příběh s dětským hrdinou. Posuzování vlastností hlavních postav příběhu. předložky, spojky, slovesa, podst, jména |
samost. i skupinová práce | |
Člověk a práce | hmyzí domeček | centra | |
Člověk a svět | zvířata, roční období, rodina, včely | skupinová i samost. práce | |
Hudební výchova | zpěv písní- včelka Mája, rytmizace | centra, spol. práce v kruhu | |
Matematika |
Autobus, Krokování, Hadi, Pavučiny, Neposedové, Součtové trojúhelníky, Barevné trojice, Sousední pole, Výstaviště |
Rozumí kombinatorickému kontextu násobení. Umí řešit úlohy na násobení a dělení v oboru násobilek (i s antisignálem). Umí tvořit analogické úlohy. |
|
Tělesná výchova | rychlost, přesnost, fotbal, hry | při hezkém počasí venku | |
Výtvarná výchova | včely | centra |