Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
Opakování z druhého ročníku hláska, písmeno, slabika ,věta druhy hlásek, tvrdé a měkké skupiny čtení s porozuměním zápis myšlenek |
Kapitola "Poprázdninová" - uč. str. 6 - 14 Přepis textu, doplňovačky, opakování tvarů velké psací abecedy Terence Blaker " Nová třídní..."čít 72 - 73 "Jak nakrmit žuchrafu..." plnění úkolů k textu zápis zážitků z prázdnin Práce v Centrech aktivit - Na ježčím ostrově..." |
11.9. v 17.30 se těšíme na setkání s rodiči na třídních schůzkách. |
Člověk a práce | Tvorba maskota třídy | Ježčí galerie | |
Člověk a svět | Tvorba a formulování třídních pravidel | CA Na ježčím ostrově..." | |
Hudební výchova | Opakování písniček z 2. třídy | Zpěv a rytmizace | |
Matematika |
Opakování učiva 2. ročníku Matematická prostředí |
Sčítání a odčítání do 100 Násobení – řady násobků, řešení příkladů Hadi, pavučiny, neposedové, sčítací tabulky, násobilkové obdélníky |
|
Tělesná výchova | Atletické disciplíny |
Sprint 60 m Běh 200 a 400 m |
Připrav si tv převlečení a obutí s míčkem a švihadlem, do tělocvičny chodíme v pátek 4. hodinu |
Výběrový seminář |
Laskavá výzva Hodnocení |
Malé radosti dle vlastního výběru - doplňování kalendáře - Laskavý podzim... Stanovení kritérií hodnocení - příprava na hodnocení známkami |
|
Výtvarná výchova |
Tvorba desek na portfolio prací CA Na ježčím ostrově..." |
" Já ježek" - co mám a nemám rád, co mě baví, jaké jsou mé silné a slabé stránky... |