Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Revision Unit 7 |
WB - 71,72,79 |
|
Český jazyk |
Vyjmenovaná slova po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie podstatných jmen Mluvnické kategorie sloves Čtení z knihy Už vím proč? (Zvířata) |
Procvičování vět a slovních spojení s vyjm. a příbuznými slovy Pád, číslo, rod + životnost / neživotnost Osoba, číslo a čas |
PO - prezentace přečtené knihy a zápis v čtenářském listu ST - plavání Práce v CA "Živočichové a jejich tajemství" |
Člověk a práce | Malování na kamínky | Vývojový cyklus žáby/včely, zvířecí poznávačka |
Na pondělí si přines 5 - 10 hladkých kamínků (vhodné na namalování). Práce v CA "Živočichové a jejich tajemství" |
Člověk a svět | Živočichové a jejich tajemství |
Společné znaky živočichů Savci, ptáci, ryby, plazi, obojživelníci (stavba těla, výskyt, potrava, rozmnožování, zajímavosti a fakta) |
Vyber si živočicha a vypracuj krátký referát svými slovy do pondělí 29.4. (výskyt, vzhled a stavba těla, způsob života, potrava, rozmnožování, zajímavost + foto nebo obrázky) Práce v CA "Živočichové a jejich tajemství" |
Matematika |
Písemné násobení Písemní sčítání a odčítání Dělení se zbytkem Stovková tabulka Geometrie |
Násobení dvojciferných/trojciferných čísel číslem jednociferným Písemné + a - trojcif. čísel Seznámení s postupným odčítáním, vyvození dělení se zbytkem Hledání cest ve stovkové tabulce Kruh a kružnice (poloměr, průměr) |
|
My ve světě | Já v pádech |
KDO jsem? CO se mi líbí na naší třídě? KOHO ze třídy bych chtěl/a víc poznat? ČEHO si na mně ostatní cení? KOMU se mohu ve třídě svěřit? ČEMU se s kamarády věnuji po škole? atd. |
|
Tělesná výchova |
ST - plavání ČT - TV na školním hřišti |
Plavání Podolí Vedení rozcvičky, základy atletiky - atletická abeceda a vysoký start |
ČT - TV venku, umožní-li to počasí (vhodné oblečení a obuv s sebou) |
Výtvarná výchova | Tvorba vývojového cyklu motýla | Práce s papírovými talíři, přírodninami, těstovinami | Práce v CA "Živočichové a jejich tajemství" |