Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Den pro třídu | x | |
Český jazyk |
JV: Slovní druhy, psaní předpon a předložek Vzory ženského rodu - třídění slov, psaní i/y v koncovkách KV/SV: Anděl domácí - čtení příběhu, řízená diskuze |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žákyně píše předpony dohromady se slovem a předložky zvlášť. Žák/yně určuje vzory podstatných jmen ženského rodu. Skloňuje slova podle vzoru. Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov ženského rodu. KV/SV: Žák/yně přečte svůj příběh ostatním, pokud chce. Získává ocenění a doporučení od spolužáků/yň. Debatuje o příběhu. |
Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - v listopadu a prosinci čteme knihy ze žánru HISTORICKÁ LITERATURA - poslední termín odevzdání zápisu k hodnocení je 19.12. Andělé strážní - ukončení práce v CA, reflexe Pondělí 16.12. - Odpadá odpolední výuka, konec vyučování je po 4. vyučovací hodině (ve 12:00). - Pohádkové Vánoce - představení žáků a žaček naší školy, od 18:00 ve školní jídelně https://www.zsangel.cz/web/aktuality/pohadkove-vanoce.3523 Pátek 20.12. - 1. hodinu matematika - 2.-3. hodinu Vánoční dárkování - Předáme si vánoční maličkosti, užijeme si předvánoční povídání a přátelské hraní. |
Člověk a práce | Vánoční překvapení pro rodinu |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyrobí dárky pro členy své rodiny. Pracuje pečlivě, čistě. |
Na výrobu vánočního překvapení budeme potřebovat: 1) skleněnou lahvičku spíše menší (např. malou úzkou od oliv, od kečupu, od jogurtu) 2) skleněnou lahev čirou, spíše úzkou, může být vyšší (např. od vína, od sirupu) Děkujeme. |
Člověk a svět |
D: Staré české pověsti - Kdo psal příběhy z historie Z: Kraje ČR - prezentace plakátů ve dvojicích P: Živočichové - závěrečné shrnutí Změny v přírodě na podzim a v zimě |
Očekávané výstupy: Žák/yně převypráví některé ze starých českých pověstí. Seznámí se s kronikáři a prvními kronikami. Vytvoří si zápis do sešitu. Žák/yně pracuje s učebnicí, vyhledává informace v textu. Z: Žák/yně ve dvojici představí informace z plakátu o zvoleném kraji. Řídí se zadanými kritérii. P: Žák/yně vyjmenuje hlavní znaky všech skupin živočichů, popíše jejich stavbu těla, způsob rozmnožování. Vysvětlí podle čeho je můžeme dělit do dalších skupin. |
Pondělí, středa, čtvrtek - prezentace zpracovaných krajů ČR podle kritérií Středa nebo čtvrtek - minitestík Živočichové (savci, ptáci, ryby, plazi, obojživelníci, bezobratlí) Andělé strážní - ukončení práce v CA, reflexe |
Hudební výchova | Píseň Andělé strážní |
Očekávané výstupy: Žák/yně umí slova písně Andělé strážní. Žák/yně zpívá píseň Andělé strážní bez opory textu. |
Andělé strážní - ukončení práce v CA |
Informatika | Google -Disk | Na Google disku si žáci vytvoří novou složku a nahrají do ní 10 obrázků. | |
Matematika |
A: Dělení jednomístným číslem Celá čísla Římské číslice G: Obsah obdélníku |
A: Žák/yně písemně dělí jednomístným číslem. Žák/yně krokuje na krokovacím pásu, správně doplní šipkový zápis a přepíše ho pomocí čísel. Žák/yně správně vyznačí celá čísla na číselné ose. Žák/yně se seznamuje s římskými číslicemi uč. str. 40- 42 (vybraná cvičení) PS str. 27- 29 G: Žák/yně určí chybějící délku obdélníku, známe-li jeho obsah- uč. 44/4. |
úterý 17.12.- test na dělení jednomístným číslem |
My ve světě |
Advent Naše adventní zamýšlení a konání |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní aktivit spojených s adventem. Žák/yně přemýšlí o výzvách, které nalézáme v adventních tubusech. Koná dobro, např. se chová mile, pomáhá, mluví pravdu. |
Andělé strážní - ukončení práce v CA |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Cvičení na nářadí |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní cvičení na nářadí. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Děkujeme. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Motiv anděla v malbách a sochách starých mistrů i moderních umělců a umělkyň |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s obrazy andělů. Pozoruje zpracování, techniku, stáří obrazu či plastiky. |
Andělé strážní - ukončení práce v CA |