Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Unit 5:Kites Ladislava Valečková: In the town - Unit 5 - There's, There're..., There're lots of..., There aren't any.... Are there any...? toy shop, |
Kristýna Jakešová:
new vocabulary (SB 33), There is x there are WB 40- 43 How do you go to school? I go to school BY bike, car, .... SB 34 Ladislava Valečková: Uč. str. 32,33 PS . str. 40,41 |
|
Český jazyk |
JV: Stavba slova, slovní druhy, psaní předpon a předložek Vzory středního a ženského rodu - třídění slov, psaní i/y v koncovkách KV/SV: Novoroční přání - dokončení |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně označí kořen, předponovou a příponovou část slova. Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žákyně píše předpony dohromady se slovem a předložky zvlášť. Žák/yně určuje vzory podstatných jmen ženského rodu. Skloňuje slova podle vzoru. Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov ženského rodu. KV/SV: Žák/yně vymyslí a napíše novoroční přání. Žák/yně v novoročním přání píše úhledně, čitelně, pravopisně správně. |
Pondělí 20.1. - pololetní prověrka: stavba slova (kořen, předponová a příponová část), příbuzná slova, slovní druhy, psaní i/y uprostřed slov (vyjmenovaná slova, tvrdé a měkké slabiky), psaní vlastních jmen, psaní slabik s ě, psaní předpon a předložek, mluvnické kategorie podstatných jmen (pád, číslo, rod), spisovná čeština, vzory středního rodu, psaní i/y v koncovkách podstatných jmen středního rodu Čtenářský deník - v lednu a únoru čteme knihy ze žánru DOBRODRUŽNÁ LITERATURA - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 27.2. Připomínám zápis z kulturní akce, který je možno odevzdat kdykoliv. Stačí jeden do konce roku. Práce v CA - Česká republika - úkoly do CA vytvořeny dětskými minitýmy |
Člověk a práce |
Andělské novoroční přání - dokončení Plastická mapa ČR |
Očekávané výstupy: Žák/yně dokončí novoroční přání pro svou rodinu s motivem anděla. Žák/yně stříhá, lepí, pracuje s bavlnkou a korálky. Žák/yně v týmu spolupracuje na výrobě plastické mapy ČR. Lepí proužky novinového papíru zředěným lepidlem do mapy tak, aby vznikla pohoří ČR na společné mapě. |
Práce v CA - Česká republika - úkoly do CA vytvořeny dětskými minitýmy |
Člověk a svět |
D: Přemyslovská knížata - pokračování Z: Kraje ČR - prezentace plakátů ve dvojicích, tvorba plastické mapy ČR P: Změny v přírodě v zimě, problematika globálního oteplování |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Převypráví příběh o Václavovi a Boleslavovi. Žák/yně řekne, kdo byl např. Boleslav I. Ukrutný. Z: Žák/yně ve dvojici představí informace z plakátu o zvoleném kraji. Řídí se zadanými kritérii. Žák/yně pozorně naslouchá prezentaci jiných dětí, zapisuje si zajímavosti, ocenění a otázky pro prezentující. Žák/yně vytváří na společné mapě reliéf ČR tak, aby co nejlépe odpovídal skutečnosti. Pojmenovává pohoří ČR. P: Žák/yně popíše změny v přírodě v souvislosti se změnou počasí. Žák/yně zhlédne video na téma globální oteplování. Diskutuje o tématu. Přemýšlí o své ekologické stopě na planetě. |
Středa 22.1. - Pololetní prověrka (část P): stavba těla houby, části rostlin, dělení rostlin, základní společné znaky živočichů + hlavní znaky, stavba těla a rozmnožování savců, ptáků, ryb, plazů, obojživelníků a bezobratlých Práce v CA - Česká republika - úkoly do CA vytvořeny dětskými minitýmy |
Hudební výchova | Píseň Andělé strážní |
Očekávané výstupy: Žák/yně umí slova písně Andělé strážní. Žák/yně zpívá píseň Andělé strážní bez opory textu. Žák/yně rytmicky doprovází píseň na Orffovy hudební nástroje. |
|
Matematika |
A: Římské číslice Násobení a dělení čísel zakončených nulami Rovnice G: Kružnice |
A: Žák/yně opakuje a procvičuje římské číslice. Žák/yně násobí a dělí čísla zakončená nulami. Žák/yně řeší jednu zvířátkovou/číselnou rovnici o dvou maskách/neznámých. Žák/yně řeší soustavu dvou zvířátkových/číselných rovnic o dvou maskách/neznámých. PS 36/3, PS 32/10 uč. 44/1,2,3, uč. 45/6,7 PS 31/9, PS 40/10 G: Žák/yně upevňuje konstrukci kružnic, výsledkem přesného a čistého rýsování je mandala. Žák/yně rýsuje kružnice podle zadání - uč. 46/15. |
pátek 24.1. - samostatná práce na římské číslice (na 2. pololetí) |
My ve světě |
Novoroční přání Sebehodnocení práce v CA, vrstevnické hodnocení práce v CA |
Očekávané výstupy: Žák/yně formuluje novoroční přání pro svou rodinu. Žák/yně formuluje novoroční přání pro třídu. Žák/yně hodnotí svou práci v CA, hodnotí, jak se mu/jí podařilo formulovat instrukce do CA a je-li potřeba, provádí úpravy. Žák/yně poskytuje i přijímá vrstevnické hodnocení. |
Práce v CA - Česká republika - úkoly do CA vytvořeny dětskými minitýmy |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Šplh na tyči |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně šplhá na tyči. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Děkujeme. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Andělské novoroční přání - dokončení |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří novoroční přání pro svou rodinu s motivem anděla. Žák/yně stříhá, lepí, pracuje s bavlnkou a korálky. |
Nutně potřebujeme každý své nůžky a lepidlo. Práce v CA - Česká republika - úkoly do CA vytvořeny dětskými minitýmy |