Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 5 test - pátek 21.2. Unit 6 - Dad at the sports centre -I like/ I don't like, swimming, running, playing, I really like..., I love.... Do you like...? Kristýna Jakešová: Unit test 5 + Unit 6 |
Ladislava Valečková:
Učebnice str. 40,41 Ps - str. 51,52,53 Kristýna Jakešová: test + Unit 6 Dad at the sportscentre (new vocabulary: activities SB 41, days in a week) |
Kristýna Jakešová:
test z celé lekce 4 (slovíčka, by bus/by car/..., bus transport) |
Český jazyk |
JV: Vzory středního a ženského rodu - psaní i/y v koncovkách Vzory mužského rodu (pán, hrad, muž, stroj) - třídění slov, psaní i/y v koncovkách KV/SV: Modelové situace Medailonek osobnosti |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov středního a ženského rodu. Žák/yně třídí slova podle vzorů pán, hrad, muž, stroj a správně určuje i/y v koncovkách. Žák/yně v týmu zahraje scénku, ne které cvičí vhodné řešení konfliktní situace. Formuluje radu, doporučení. Žák/yně graficky zpracuje medailonek o sobě. Ústně představí jinou osobnost naší třídy. Zařadí svůj medailonek do galerie třídy. |
Čtenářský deník - knihy ze žánru DOBRODRUŽNÁ LITERATURA - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 27.2. Připomínám zápis z kulturní akce, který je možno odevzdat kdykoliv. Stačí jeden do konce roku. Práce v CA - Pro sebe - pro nás |
Člověk a práce | Pravidla pro pobyt na školní zahradě |
Očekávané výstupy: Žák/yně v minitýmu vytvoří ke svému pravidlu jednoduchý symbol - ikonu. |
Práce v CA - Pro sebe - pro nás |
Člověk a svět |
D: České království za vlády Přemyslovců Z: Reliéf ČR Zeměpisné pojmy užívané v mapách k popisu reliéfu krajiny. |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Seznámí se s králem Přemyslem Otakarem I., svatou Anežkou Českou. Vysvětlí, co znamená Zlatá bula sicilská. Z: Žák/yně vytváří na společné mapě reliéf ČR tak, aby co nejlépe odpovídal skutečnosti. Pojmenovává pohoří ČR. Žák/yně se seznámí s pojmy v mapách, vysvětlí pojem vlastními slovy. Použije známé i nové pojmy ve vlastní mapě svých pocitů. |
Práce v CA - Pro sebe - pro nás |
Hudební výchova | Louskáček - Petr Iljič Čajkovskij |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s hudebním skladatelem. Žák/yně zhlédne Ruské tance z baletu Louskáček. Žák/yně doprovází hudbu pohyby papírových talířů v rukách podle vzoru. |
|
Informatika | Google Dokument | Žáci dostali zadání domácího projektu do emailu. Zpracovávají téma Moje jarní prázdniny. | Poslat domácí projekt do neděle 23.2. 2025 |
Matematika |
A: Práce s daty Dělení jednomístným číslem Přednost operací Myslím si číslo Desetinná čísla, zaokrouhlování G: Krychlové stavby |
A: Žák/yně zapíše údaje do tabulky. Žák/yně dělí jednomístným číslem. Žák/yně řeší úlohy s více operacemi. Žák/yně vyřeší úlohy o myšleném čísle. Žák/yně se seznamuje s desetinnými čísly při nakupování a zaokrouhluje na celé koruny. uč. 52, 54, 55 - vybraná cvičení PS 2.díl - str. 6, str. 8/6, str. 9/7, 8 G: Žák/yně zapíše u krychlové stavby plán stavby, pohled shora, zepředu a zprava a popis konstrukce - opakování. PS 1.díl - str. 35/6, uč. 54/9 - hra Sova |
středa 19.2. - test na písemné operace (+, -, x, : ) |
My ve světě |
Pravidla pro pobyt na školní zahradě Mapa mých pocitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně si v minitýmu vybere místo na školní zahradě, k němuž zformuluje pravidlo bezpečného chování. Graficky jej zpracuje. Žák/yně pracuje s knížkou Mapy mých pocitů. Žák/yně nakreslí vlastní mapu svých pocitů. Zanese do ní zážitky, potřeby, emoce a zeměpisné pojmy. Žák/yně komentuje svou mapu, povídá si o své mapě s druhými dětmi. |
Práce v CA - Pro sebe - pro nás |
Tělesná výchova |
Pohybové hry venku - rozvoj rychlosti Procházka s obrázkem Skok přes kozu |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní pohybových aktivit venku. Žák/yně přeskočí s odrazem přes kozu. |
Úterý - TV venku - oblečení a obuv na ven Čtvrtek - TV v tělocvičně - oblečení i boty vhodné do tělocvičny |
Výtvarná výchova |
Mapy mých pocitů - knížka ilustrátorky Bimby Landmann Vlastní mapa mých pocitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s autorkou knížky a s knížkou samotnou. Všímá si detailů v mapách v knize. Porovnává, co zažil/a také a co ne. Žák/yně nakreslí pastelkami vlastní mapu svých pocitů. Do mapy zaznamená zážitky, potřeby a emoce, které prožívá. Žák/yně do mapy zanese i zeměpisné pojmy užívané v mapách. |
Práce v CA - Pro sebe - pro nás |