Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Unit 7: We´re late Lena Sobczynska: What's on TV today? SB p. 45; WB p. 57 Ladislava Valečková: Telling the time - a quarter past/to, half past ... Unit 7 - I get up. I have a shower. I have breakfast. late, upside down, go to school Professions - a firefighter, a baker, a teacher, an office worker, a nurse, a mechanik, a theromometer. a spanner, an oven glove, a hose..... |
Kristýna Jakešová:
vocabulary: a firefighter, a baker, a teacher, an office worker, a nurse, a mechanic, an astronaut, a clown SB 49 song SB 50, + telling the time WB 62-64 Lena Sobczynska: What's on TV today? SB p. 45; WB p. 57 Ladislava Valečková: SB - p. 48,49 WB - p. 62,63,64 |
|
Český jazyk |
JV: Slovesa - určování mluvnických kategorií, psaní í v koncovkách přítomného času LV: Poezie - pojmy sloka, verš, rým, refrén |
Očekávané výstupy: Žák/yně určuje mluvnické kategorie sloves. Žák/yně píše í v koncovkách přítomného času. Žák/yně čte doma knížku poezie. Žák/yně najde v básni základní básnické pojmy - sloka, verš, rým, refrén. Žák/yně pracuje v CA na úkolech, které souvisí s poezií. Tvoří slovníček, poznává haiku. |
24.3. Návštěva paní učitelek z Brna Čtenářský deník - v březnu a dubnu čteme knihy ze žánru POEZIE - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 29.4. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Práce v CA - Poetická |
Člověk a svět |
D: Karel IV. Z: Půda a zemědělství ČR P: Příroda na jaře |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně zapíše informace, které ví o Karlu IV. Žák/yně studuje materiály a získává nové informace, které postupně zapisuje do svého listu. Z: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Udělá zápis do sešitu. P: Žák/yně pozoruje okolní přírodu, pojmenuje jarní květiny. Popíše změny v přírodě. |
Práce v CA - Poetická |
Hudební výchova | Antonio Vivaldi - Čtvero ročních dob: Jaro, 1. věta, Allegro |
Očekávané výstupy: Žák/yně si poslechne Jaro, 1. větu Antonia Vivaldiho. Žák/yně provádí doprovod na rytmické hudební nástroje a tleská podle not. |
|
Matematika |
A: Velká čísla do milionu G: Souřadnice bodů Pravoúhlý trojúhelník Rovnoramenný trojúhelník |
A: Žák/yně přečte čísla do milionu. Žák/yně zapíše čísla do milionu. Žák/yně zná číselné řády do milionu. Žák/yně porovnává a zaokrouhluje čísla do milionu. Žák/yně počítá pamětně i písemně s velkými čísly. G: Žák/yně vyznačí bod podle souřadnic nebo zapíše souřadnice bodu. Žák/yně pozná pravoúhlý trojúhelník. Žák/yně pozná rovnoramenný trojúhelník. |
čtvrtek 27.3. - samostatná práce z geometrie (souřadnice bodů, čtverec, jeho úhlopříčky, trojúhelník- obvod v mm a obsah v kachlíkách) |
Tělesná výchova | Pohybové hry venku |
Očekávané výstupy: Žák/yně se zapojí do pohybových aktivit zaměřených na rozvoj postřehu, rychlosti, obratnosti. Žák/yně ihned reaguje na pokyny vyučujícího. Zapojuje se do pohybových cvičení a her. |
Úterý - TV venku - oblečení a obuv na ven Čtvrtek - TV suplovaný |
Výtvarná výchova |
Petr Nikl Malba netradičním náčiním |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s tvorbou a díly malíře, ilustrátora, spisovatele Petra Nikla. Žák/yně namaluje obraz netradičním náčiním. |
Do centra ateliér potřebujeme např. starý zubní kartáček, nit, provázek, starou řasenku,... Co jiného vás napadne, čím by se dalo malovat. Určitě nebude potřeba všechno. Práce v CA - Poetická |