Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
travelling + revision Ladislava Valečková: Good morning! The (station), please. That's 95p. How much? Here's your ticket. Opakování Unit 5, Colin in Computerland |
Kristýna Jakešová:
speaking: situation in a bus (where to? price, ...) SB 35, WB 44 revision (unit 5), progress check WB 50, 91 Ladislava Valečková: Učebnice str. 35,38, PS. str. 44,47,49,50 |
|
Český jazyk |
JV: Vzory středního a ženského rodu - psaní i/y v koncovkách Vzory mužského rodu (pán, hrad, muž, stroj) - třídění slov KV/SV: Formulace instrukcí pro Wellbeing večírek s rodiči |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov středního a ženského rodu. Žák/yně třídí slova podle vzorů pán, hrad, muž, stroj. KV/SV: Žák/yně ve spolupráci v týmu sepíše instrukce k aktivitám na večírek s rodiči. |
Ve středu 5.2. - Wellbeing večírek s CA - s dětmi a rodiči od 17:15 do 18:15 Čtenářský deník - v lednu a únoru čteme knihy ze žánru DOBRODRUŽNÁ LITERATURA - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 27.2. Připomínám zápis z kulturní akce, který je možno odevzdat kdykoliv. Stačí jeden do konce roku. 10.2. - 16.2 Jarní prázdniny |
Člověk a práce | Plastická mapa ČR |
Očekávané výstupy: Žák/yně v týmu spolupracuje na výrobě plastické mapy ČR. Lepí proužky novinového papíru zředěným lepidlem do mapy tak, aby vznikla pohoří ČR na společné mapě. |
|
Člověk a svět |
D: České království za vlády Přemyslovců Z: Reliéf ČR P: Změny v přírodě v zimě, problematika globálního oteplování |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Seznámí se s králem Přemyslem Otakarem I., svatou Anežkou Českou. Vysvětlí, co znamená Zlatá bula sicilská. Z: Žák/yně vytváří na společné mapě reliéf ČR tak, aby co nejlépe odpovídal skutečnosti. Pojmenovává pohoří ČR. P: Žák/yně popíše změny v přírodě v souvislosti se změnou počasí. Žák/yně zhlédne video na téma globální oteplování. Diskutuje o tématu. Přemýšlí o své ekologické stopě na planetě. |
|
Hudební výchova | Píseň Andělé strážní - příprava na večírek |
Očekávané výstupy: Žák/yně umí slova písně Andělé strážní. Žák/yně zpívá píseň Andělé strážní bez opory textu. Žák/yně rytmicky doprovází píseň na Orffovy hudební nástroje. |
|
Matematika |
A: Rovnice Práce s daty G: Krychlové stavby |
A: Žák/yně řeší jednu zvířátkovou/číselnou rovnici o dvou maskách/neznámých. Žák/yně řeší soustavu dvou zvířátkových/číselných rovnic o dvou maskách/neznámých. Žák/yně zapíše údaje do tabulky. - uč. 46/11,12,14, uč. 47/16 - PS 31/9, PS 40/10 - PS 2. díl str. 4/1, str. 5/3 a) G: Žák/yně postaví stavbu z pěnových krychlí a zapíše plán stavby a pohled shora, zepředu a zprava. Žák/yně zapíše popis konstrukce stavby. uč. str. 50/15, uč. str. 51/16,17,18, PS str. 35/6 |
středa 5.2. - test na násobení a dělení čísel zakončených nulami |
My ve světě | Týden wellbeingu na školách |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje, v jakých chvílích je mu/jí ve škole dobře a cítí se v pohodě. Žák/yně myslí na to, aby bylo dobře ve třídě všem zúčastněným a chová se podle toho. Žák/yně připraví v týmu aktivity, které zařadíme na večírek s rodiči, abychom si užili milé chvíle společně. |
Ve středu 5.2. - Wellbeing večírek s CA - s dětmi a rodiči od 17:15 do 18:15 |
Tělesná výchova |
Hry na hřišti venku Bruslení na ledu |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně zapojuje do kooperačních her na hřišti. Žák/yně bruslí na ledu. |
Úterý - TV venku Čtvrtek - bruslení 10:00 - 11:00 Nutné vybavení na led - HELMA, pevné (lyžařské) rukavice, oteplováky, peníze na půjčení bruslí |