Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Lena Sobczynska:
Vocabulary: physical activities, days of the week Grammar, speaking: like + -ing Kristýna Jakešová: Activities + days in a week Ladislava Valečková: Unti 6 - Days in a week, a cartoon, a game show, a sports programme, a comedy show, an animal programme, What's your favourite programme? |
Lena Sobczynska:
Vocabulary: physical activities, days of the week Grammar, speaking: like + -ing Kristýna Jakešová: SB 42-43 PS 54 -55 vocabulary: days, activities sentences: like/likes + -ing, activity (present simple) + on Monday, … Ladislava Valečková: Uč. str. 42, 43 Ps str. 54, 55 |
|
Český jazyk |
JV: Vzory podstatných jmen - třídění slov, psaní i/y v koncovkách Věta jednoduchá a souvětí KV/SV: Medailonek osobnosti |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně třídí podstatná jména podle vzorů. Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách podstatných jmen. Žák/yně pozná větu jednoduchou a souvětí. Spojí jednoduché věty do souvětí pomocí spojovacích výrazů. KV/SV: Žák/yně graficky zpracuje medailonek o sobě. Zařadí svůj medailonek do galerie třídy. |
Čtenářský deník - v březnu a dubnu čteme knihy ze žánru POEZIE - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 29.4. Zápis z kulturní akce stačí jeden do konce roku a je možné jej odevzdat kdykoliv. Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Masopustní hostina - v úterý 4.3. (Masopustní úterý) plánujeme společnou svačinu - možno donést zdravou svačinu k ochutnání pro ostatní a obléknout se do masopustních masek |
Člověk a práce | Drobný dárek k MDŽ |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyrobí drobný dárek/přání k Mezinárodnímu dni žen. |
|
Člověk a svět |
D: Doba rytířská a Lucemburkové v Čechách Z: Reliéf ČR Zeměpisné pojmy užívané v mapách k popisu reliéfu krajiny. P: Neživá příroda - nerosty a horniny |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Seznámí se označením rytíř a nástupem Jana Lucemburského na český trůn. Z: Žák/yně vytváří na společné mapě reliéf ČR tak, aby co nejlépe odpovídal skutečnosti. Pojmenovává pohoří ČR. Žák/yně se seznámí s pojmy v mapách, vysvětlí pojem vlastními slovy. Použije známé i nové pojmy ve vlastní mapě svých pocitů. P: Žák/yně vytvoří zápis do sešitu na téma Neživé přírodniny. Vysvětlí pojmy nerost, hornina, drahokam. |
|
Hudební výchova | Masopustní písně a říkadla |
Očekávané výstupy: Žák/yně přednáší ve skupině známá i nová masopustní říkadla, zpívá masopustní písně. |
|
Informatika | Google Prezentace | Dnes na hodině informatiky jsme s dětmi začali google prezentace. Naučili jsme se vytvářet Google Prezentaci, přídat snímky, a odrážkovat. Dále jsme pokračovali vkládáním obrázků a gifů. | Domácí projekt - o mě. Vytvořit Google prezentaci max o 5 snímkách. Vzykoušet vybrat motiv prezentace,odrážkovat a doplnit obrázky a gify do prezentace. ( Prezentaci už mají děti vytvořenou na Google Disku ) |
Matematika |
A: Zlomky Velká čísla G: Souřadnice, vztahy a závislosti |
A: Žák/yně zapíše část z celku zlomkem. Žák/yně řeší úlohy se zlomky. Žák/yně přečte a zapíše čísla do 10 000. Žák/yně porovnává čísla do 10 000. Žák/yně počítá do 10 000 pamětně i písemně PS 8/4, uč. 58/12-16, uč. 59/20 G: Šipkový a souřadnicový zápis uč. 61, PS 10 |
pátek 7.3. - test na zlomky (něco podobného jako v PS 8/5) |
My ve světě |
Pravidla pro pobyt na školní zahradě Mapa mých pocitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně v minitýmu umístí na školní zahradě vytvořené pravidlo bezpečného chování. Žák/yně pracuje s knížkou Mapy mých pocitů. Žák/yně dokončí vlastní mapu svých pocitů. Žák/yně komentuje svou mapu, povídá si o své mapě s druhými dětmi. |
|
Tělesná výchova |
Masopustní průvod Cvičení se švédskou bednou |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní průvodu v masce nebo masky. Žák/yně se účastní cvičení se švédskou bednou. |
Úterý - TV venku - oblečení a obuv na ven, v případě zájmu možno obléknout i masopustní kostým Čtvrtek - TV v tělocvičně - oblečení i boty vhodné do tělocvičny |
Výtvarná výchova | Vlastní mapa mých pocitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně dokončí kresbu vlastní mapy svých pocitů. Žák/yně vyhodnotí, zda splnil/a zadaná kritéria. |