Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Úvod do nové lekce (UNIT 5) Budoucí čas (be going to) - plánovaná budoucnost Poslech s porozuměním |
Rozbor pololetní prověrky, uč. str. 45 - 49 , prac. sešit str. 34, 35 | |
Český jazyk |
Nevyjádřený / několikanásobný podmět Čtení s porozuměním |
Uč. str. 68 - 73, prac. sešist str. 44, 45 | Rozbor pololetní prověrky |
Člověk a svět |
P: Podnebné pásy - tropický, subtropický D: Národní obrození Z: Kraje Čr |
P: Uč. str. 34 -37 prezentace referátů D: Uč. str. 26, 27 Z: Souhrnné opakování |
D: národní obrození -https://www.youtube.com/results?search_query=dejiny+n%C3%A1roda+82 |
Matematika | Procvičování početních operací | Prac. sešit str. 38 - 40 | Pondělí - pololetní prověrka |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
Arn KET listening practice test Francesca Key: PET Zuzana Klain: Flyers Lucie Prachařová: Flyers - příprava na mluvenou část zkoušky - otázky, práce s textem |
Kenneth Arnold:
Arn KET listening practice test Francesca Key: Strategies for and practice of reading paper, part 2 Full listening paper Zuzana Klain: Review of last week's timed practice test. Practice Speaking Part 1. Lucie Prachařová: rozšiřování slovní zásoby doplňování vhodných slov do textu |