Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
opakování zaměřené na dovednosti - čtení a poslech mluvený projev - použití slovesa be going to individuální čtení |
Student's book: 50, 51 Workbook: 36,37 |
|
Český jazyk |
JV: přísudek, podmět - nevyjádřený, několikanásobný LV: druhy literárních textů, prezentace přečtených knih - čtenářský deník KSV: vypravování |
U: 65, 68-71 PS: 44-45 |
v pátek odevzdáváme čtenářský deník v pátek donést knihu, kterou jste četli na tento čten. deník |
Člověk a svět |
D: Život za průmyslové revoluce Z: Plzeňský kraj Př: Subtropický podnebný pás |
D: 31-32 Z: 30-31 Př: 36-37 |
Z - v příštím týdnu ověření znalostí (Jihomoravský kraj, kraj Vysočina, Jihočeský kraj, Plzeňský kraj) |
Matematika |
Práce s daty - grafy, grafický záznam informací - nestandartní úlohy |
U: 48-50 PS: 36-38 |
v pátek nebudeme potřebovat pomůcky na rýsování |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
Arn KET listening practice test Francesca Key: PET Zuzana Klain: Flyers Lucie Prachařová: Flyers - příprava na mluvenou část zkoušky - otázky, práce s textem |
Kenneth Arnold:
Arn KET listening practice test Francesca Key: Strategies for and practice of reading paper, part 2 Full listening paper Zuzana Klain: Review of last week's timed practice test. Practice Speaking Part 1. Lucie Prachařová: rozšiřování slovní zásoby doplňování vhodných slov do textu |
|
Workshop v AJ |
Lucie Prachařová:
Cestujeme Evropou Markéta Kovandová: Multikulturní výchova |
Lucie Prachařová:
PT+ČaP - projekt Cestujeme Evropou HV - melodie v Evropě - poslechové a rytmické cvičení Markéta Kovandová: Společný projekt 8. a 5. ročníků |
Lucie Prachařová:
projekt spojený se zeměpisem Markéta Kovandová: Čtvrtek - 2.- 5.VH - projekt Cestujeme po Evropě V týdnu budeme řešit, zda bude nebo nebude bruslení -ozvu se mailem + vzkaz skrz třídní důvěrnici přes WhatsApp |