Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Zájmena čtení s porozuměním CLIL - vynálezy individuální čtení |
Student's book: 59,60, 62 Workbook: 41-42 |
|
Český jazyk |
JV: větné celky, opakování učiva (Y/I) LV: hlavní postava, práce s knihou KSV: Oznámení, psaní vlastních oznámení |
U: 79-81 PS: 6-8 |
čtenářský deník do 28.2. společně s prezentací přečtených knih |
Člověk a svět |
D: První světová válka Z: Česká republika - rozloha Př: Přizpůsobení zvířat a rostlin, |
D: 38-39 Z: 32-33 Př: 41-42 |
|
Matematika |
Vennův diagram práce s daty opakování početních operací |
U: 61-63 PS: 10-12 |
Kapitolu Biland a ciferníková matematika přeskakujeme - pouze jako práce navíc pro zájemce o toto téma |
Tělesná výchova | Míčové hry | Skupinové pohybové hry zaměřené na správný postoj | |
Výběrový seminář |
Lucie Prachařová:
Flyers - část testu - poslech, rozbor testu čtení a psaní Zuzana Klain: Flyers Kenneth Arnold: Arnold KET listening test 3 |
Lucie Prachařová:
rozšiřování slovní zásoby, práce s textem Zuzana Klain: practice Reading Writng Part 7 and Speaking Part 3 (stories) Kenneth Arnold: Arnold KET listening test 3 |
|
Workshop v AJ |
Romantismus v hudbě Vlastní tvorba |
HV: Bedřich Smetana VV + ČaP: vlastní tvorba z různých materiálů PT: příprava na pěstování rostlin |