Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Budoucí čas (be going to) - plánovaná budoucnost; Poslech s porozuměním; Rozhovor - použití slovesa “have to” |
Uč. str. 45/3,4; str. 47-48; Prac. sešit str. 32-34 |
|
Český jazyk |
JV: Podmět nevyjádřený, několikanásobný, shoda přísudku s podmětem, podstatná jména pomnožná; LV: Novodobá literatura pro děti (Macourek, Braunová); KV/SV: Přihláška, formulář |
Uč. str. 69 - 71; str. 74; Prac. sešit str. 44-48 |
Středa - na známky určování podmětu a přísudku Pátek - třídnická hodina zaměřená na klima třídy |
Člověk a svět |
D: Průmyslová revoluce; P: Vesmír - pohyby Země, den a noc, střídání ročních období; Z: Kraj Vysočina, Jihočeský+Plzeňský kraj |
D: uč. str. 21-22; P: uč. str. 31; Z: uč. str. 26-31 |
|
Matematika |
Procvičování písemného i pamětného počítání; Geometrické pojmy a konstrukce |
Uč. str.53-54; Prac. sešit 1 dokončení; Prac. sešit 2 str. 4-6 |
Čtvrtek - písemné násobení na známky Zkoušíme malou násobilku na známky |
Výběrový seminář |
Lucie Prachařová:
Flyers - část testu - poslech, rozbor testu čtení a psaní Zuzana Klain: Flyers Kenneth Arnold: Arnold KET listening test 3 |
Lucie Prachařová:
rozšiřování slovní zásoby, práce s textem Zuzana Klain: practice Reading Writng Part 7 and Speaking Part 3 (stories) Kenneth Arnold: Arnold KET listening test 3 |