Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Seznámení s paní učitelkou F. Key Barvy Jolly Phonics – seznámení s hláskovou metodou, hláska S |
-didaktické hry a písničky zaměřené na téma barvy -nácvik hlásky S – psaní, čtení, poslech -práce s pracovním listem |
|
Český jazyk |
JV: zrakové rozlišování, orientace na ploše, v prostoru a pravolevá orientace, uvolňovací cviky LV: poslech příběhu KSV: sdělení a zápis myšlenky, naslouchání druhým |
-didaktické hry zaměřené na rozvoj sluchu (kterou hlásku slyšíš na začátku x na konci slova) -orientace v prostoru, řádek x sloupec, hledání odlišností -nácvik postupu práce dle instrukcí a spolupráce Uč. ČJ str. 10-15 Hrajeme si str. 4-6 Uvolňovací cviky str. 1-3 |
|
Člověk a svět | Moje škola: co se děje ve škole a ve třídě |
-seznámení se s okolím školy -jak se chováme při pohybu ve škole i mimo budovu -co kdo dělá ve škole -upevňování třídních pravidel Uč. str. 6-9 |
|
Matematika |
Počet a rytmus Orientace v prostoru |
-didaktické hry zaměřené na vnímání počtu, zrakové a sluchové rozlišování, propojení rytmu a počtu -úvod do prostředí Krokování -základy sčítání -stavba kostek podle plánu -nácvik postupu práce dle instrukcí a spolupráce Uč. str. 10-13 |
|
Tělesná výchova |
Pohybové hry |
-pravidla pro pobyt na hřišti a v tělocvičně | |
Workshop v AJ |
HV: zpěv písní, dramatizace VV a ČaSP: kombinovaná technika - kresba a koláž. M: počítání předmětů, počet a rytmus |
HV: Hello song, didaktické hry VV a ČaSP: autoportrét M: didaktické hry, nácvik postupu práce dle instrukcí |