Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Pokyny ve třídě Hláska a písmeno „t“ |
-didaktické hry, říkanky, písničky -čtení a psaní hlásky a písmene „t“ -pracovní sešit str. 4 |
|
Český jazyk |
JV: hláska a písmeno E, I, Y a dlouhé samohlásky (čtení + zápis), uvolňovací cviky LV: poslech s porozuměním KSV: vypravování podle obrázků, naslouchání druhým |
-didaktické hry zaměřené na zrakové a sluchové rozlišování písmene/hlásky(kterou hlásku slyšíš na začátku/ uvnitř/ na konci slova) -samostatná a skupinová práce -uč. ČJ str. 20-26, velká písanka str. 8-9; zel. uč. čj str. 12, 16, 22 |
|
Člověk a svět |
Svatý Václav a státní svátek Já a moji spolužáci: Co máme společného, všímáme si pocitů druhých |
-didaktické hry -samostatná a skupinová práce -uč. str. 11-12 |
|
Matematika |
Počet a rytmus Početní operace sčítání Vztah rovnosti Modelování tvarů - čtverec |
-didaktické hry zaměřené na vnímání počtu -samostatná a skupinová práce -uč. str. 18-20 |
|
Tělesná výchova |
Závodivé hry, přeběhy Cvičení na koordinaci pohybu |
-pohybové hry -upevňování bezpečnostních pravidel -dodržování pravidel hry |
|
Workshop v AJ |
VV: Řešení plochy pomocí barev, barevné spektrum HV: Hlasová cvičení, poslech a zpěv jednoduchých říkadel a písniček |
VV: malba vodovkami - duha HV: zpěv naučených písní a říkadel, pohybové hry a aktivity M: didaktické hry, pracovní list/uč. |