Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Jolly Phonics: opakování naučených hlásek a písmen (s, a, t, i, p, n, c/k, e, h, r), nová hláska: m, poznávání slov podle obrázků, čtení a zápis slov z naučených písmen |
-didaktické hry -pracovní sešit str. 12 -pracovní list |
|
Český jazyk |
JV: opakování a procvičování probraných písmen, nácvik písmen C, Č, Z, Ž psaní slov a vět, zrak. a sluch. analýza Uvolňovací cviky LV: čtení slov a vět, čtení s porozuměním KV/SV: rozvoj slovní zásoby |
-uč. ČJ str. 62-68, velká písanka do str. 25, zelená uč. (Hrajeme si) str. 32+33, 36 | |
Člověk a svět |
Rodina je důležitá Příbuzenské vztahy Členové rodiny |
-uč. str. 30-31 | |
Matematika |
Sčítání, odčítání a porovnávání čísel do 10 Krokování dozadu Prostředí součtových trojúhelníků Krychlové stavby: plán stavby, počet podlaží |
Didaktické hry, stavby z kostek, uč. M str. 41/6, 42/2,3, 43/8 a vybraná cv. str. 44-46 | |
Workshop v AJ |
HV: hudební nástroje, hra na nástroj VV+ČaP: práce s krycí barvou (tempera, akryl) M: sčítání, odčítání a porovnávání čísel |
HV: poslech hudebních ukázek, poznávání hudebních nástrojů, hra na boomwhackers VV + ČaP: dekorování vánočních ozdob použitím krycích barev M: určujeme počet, porovnáváme čísla |
MATEMATIKA: používaná slovní zásoba: greater than less than plus minus equal to |