Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics: procvičování probraných hlásek; čtení a psaní slov; nová hláska „l“ |
Jolly phonics: didaktické hry; poznávání slov podle obrázků; čtení a zápis slov Pracovní sešit str. 17 |
|
Český jazyk |
JV: Čtení textu s velkými i malými tiskacími písmeny; čtení slov se slabikami BĚ, PĚ, VĚ, MĚ; nácvik psacích písmen l, t; uvolňovací cviky LV: čtení s porozuměním KV/SV: psaní smysluplných vět, pravidla pro zápis věty |
Uč. Už čteme a píšeme str. 9-11; uč. Hrajeme si str. 64-67; písanka str. 2-3 | |
Člověk a svět |
Třídíme odpad, recyklace |
Uč. str. 42-43 | |
Matematika | Procvičování početních operací v oboru do 12 | začínáme druhý díl učebnice do str. 11; didaktické hry: nová matematická prostředí – jezdíme autobusem, počítáme s hady | |
Tělesná výchova | TV – Vycházky do okolí školy. | . | Vhodné teplé oblečení a obuv na vycházky. |
Workshop v AJ |
HV: rytmizace jednoduchých říkadel, hra na tělo M: sčítání a odčítání VV: výroba valentýnského přání |
HV: hudebně poslechové aktivity, hra na tělo M: didaktické hry VV + ČaP: téma – Valentýn |