Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Alena Dámová:
4 - At the shop - Začínáme novou lekci, ve které se žáci seznámí se slovní zásobou týkající se jídla a vyjadřování jejich preferencí. Dále se seznámí s neurčitými členy a/an. Slovní zásoba: potraviny a pokrmy Fráze: Do you want..or ...? Julie Křížková: UNIT 4 - At the shop - nová slovní zásoba - jídlo, oblíbené jídlo. Člen neurčitý a/an. Slovní zásoba: potraviny a pokrmy Fráze: Do you want..or ...? |
Alena Dámová:
Poslech a čtení textu, role play, poslech a procvičení rytmické říkanky, jazykové hry, zdokonalování sluchových dovednostní. Uč - str. 24-25 Ps - str. 29-30 Julie Křížková: Poslech a čtení textu, jazykové hry. Uč - str. 24-25 Ps - str. 29-30 |
|
Český jazyk |
JV: Opakování učiva - vyjmenovaná slova po B, L a M, slova příbuzná a jiné tvary Úvod do VS po P. KV,SV : Vypravování, psaní deníkového záznamu do portfolia. LV: Společné čtení Pipi dlouhé Punčochy, čtení v čítance. |
Uč. s. 68 , str. 70,71 PS.s.34 - 35 Myška - str. 16 - 18 Prezentujeme čtenářské deníky za měsíc prosinec. |
V pondělí a ve čtvrtek se testujeme - všichni žáci. |
Člověk a svět |
Země: pohled z vesmíru, Podmínky života na Zemi: voda, vzduch, teplo, světlo, půda. Složení vzduchu. |
Probíráme součástí neživé přírody : vodu, vzduch, teplo a světlo ze Slunce,půdu. Dozvíme se, proč je důležitá i neživá příroda. Jaký má význam voda pro rostliny, zvířata a člověka. |
Uč. s.27,28,29. PS |
Hudební výchova | My tři králové | zpěv koledy a připomenutí tradice | |
Matematika |
Histogram. Znázorňování výsledků pomocí histogramu. Opakování zaokrouhlování. |
Uč. s. 46 PS. s. 30 - 33. Trénujeme - zaokrouhlování délky. |
|
Tělesná výchova | Cvičení na nářadí - lavičky, žebřiny, skok přes kozu. | Cvičíme průpravné cvičky pro skok snožmo. Cvičíme na nářadí. | |
Výtvarná výchova | Akční tvorba - malování podle fantazie. | Malujeme podle fantazie. |