Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7 - seznámení s novou slovní zásobou - popis vzhledu a následné procvičování, aktivity zaměřené na mluvení a psaní |
Poslech a čtení příběhu, jazykové hry, popis spolužáka a členů rodiny UČ - str. 49-50 PS - str. 63-65 |
|
Český jazyk |
JV: Infinitiv, základní skladební dvojice, slovní druhy, větné členy, vyjmenovaná slova - souhrnné opakování. LV: Čteme v čítance. |
PS str. 20 a 21 UČ str. 120/12, 13 str. 121 - 123 postupně plníme všechna cvičení na těchto stránkách (písemně i ústně) |
V úterý píšeme doplňovačku zaměřenou na souhrnné opakování vyjmenovaných slov a slov příbuzných - oprava z minulého týdne. |
Člověk a svět |
ÚT : Písemná práce, minulý týden zopakováno: Živé a neživé přírodniny, podmínky života. Kvetoucí a nekvetoucí rostliny atd. ČT : Nové učivo : Čím se živí živočichové. Rozdělení : masožravec, všežravec, býložravec. |
Shrnutí opakovaného učiva Písemná práce : Symboly počasí, co patří do živé a neživé přírody. Podmínky života. Kvetoucí a nekvetoucí rostliny, obiloviny, pícniny atd. PS ( s.46,47,49). |
Úterý : 26.4. písemná práce |
Matematika | Jehlan, Kužel, Poškozený účet, opakování. |
Uč str. 84/4,5 Uč str. 85/1, 2, 3, 5 PS str. 31 - 1, 2 str. 32 - 1, 3 str. 33 - 1 - 4 OKRUHY na pís. práci : Sčítání a odčítání pod sebou, násobení pod sebou Indické násobení Slovní úloha Stovková tabulka G: Opisování kružnic s daným poloměrem |
Ve čtvrtek píšeme písemnou práci z matematiky. |
Tělesná výchova |
ÚT: cvičíme na hřišti - běh na 50 m, start ST: plavání |
Cvičíme na školním hřišti. | S sebou oblečení na cvičení venku. |
Výtvarná výchova | Ilustrace příběhu - kresba na základě příběhu. | Ilustrujeme příběh z dětské knihy. |