Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Alena Dámová:
Unit 1 - seznámení s učebnicí a novou slovní zásobou, opakování slovíček ze 3. ročníku, abeceda a spellování. Christine Mary McConnell: Questions: how are you? how old are you? how old is he/she? what is this? what are these? Colours, numbers, verbs: to count, to write, to say, to spell The alphabet and days of the week |
Alena Dámová:
Jazykové hry, čtení a hraní příběhu, poslech nahrávky, nácvik říkanky s abecedou, spellování jmen, práce s učebnicí a pracovním sešitem. UČ - str. 4-5 PS - str. 3-4 Christine Mary McConnell: Questions: how are you? how old are you? how old is he/she? what is this? what are these? Colours, numbers, verbs: to count, to write, to say, to spell The alphabet and days of the week |
|
Český jazyk |
Opakováni učiva 3. třídy: řady vyjmenovaných slov - ústní i písemná orientace doplňování I,Y ve slovech vyjm. a příbuzných hlásková stavba slova i,í a y,ý po tvrdých a měkkých souhláskách řazení slov podle abecedy |
UČ - str. 6 - 7 |
POZOR, ZMĚNA V ROZVRHU - posunutí obědu z organizačních důvodů ÚTERÝ - na oběd půjdeme o 4. vyučovací hodinu (od 11:10), pokračujeme 5. hodinu českým jazykem a odpoledkou VV. STŘEDA - DRUŽINOVÉ DĚTI jsou na Mladence do 12:50, odchází na oběd, který je od 13 hodin. Nedružinové obědvají ihned po návratu z plavání. Ve čtvrtek píšeme diktát zaměřený na slova vyj. a příbuzná po B, L. |
Člověk a práce | 3D brouci | Ornamenty, práce s papírem - lepení, stříhání, skládání | |
Člověk a svět |
Člověk a zdraví - zásady zdravé výživy - prezentace projektu Můj zdravý talíř. Dějepis - Lidé a čas - měření času, časová osa, hodiny. |
Prezentujeme zdravý talíř. Měření času - čteme si o hodinách, měření času, seznamujeme se s časovou osou. |
Na čtvrtek - žlutá a oranžová knížka - Lidé a čas, Člověk a jeho zdraví. Tento týden pracujeme v centrech aktivit. |
Hudební výchova |
Šnečí blues Notový sešit |
Poslech a zpěv písničky J. Nohavica Šnečí blues Zavedení notového sešitu - seznámení s notovou osnovou a houslovým klíčem |
|
Matematika |
Opakování učiva 3. třídy hadi Výstaviště pavučiny, slovní úlohy postupné sčítání MG - rýsování přímek, polopřímek, měřené délky úsečky |
UČ str. 6 str. 7/b, d, e str. 8/3 str. 10/13 - 15 MG - pracovní sešit s kočičkami - str. 2 |
Každý pátek budeme mít M geometrii - s sebou trojúhelník s ryskou + dlouhé pravítko, ořezanou tužku 2 nebo 1, podepsané kružítko. |
My ve světě | Tvorba plakátu "Pavouk" - co máme společného, co máme rádi... | Podpora spolupráce ve skupině, vzájemného naslouchání | Dokončení plakátu a závěrečná reflexe |
Tělesná výchova | Míčové hry. Plavání. |
Hrajeme míčové hry - opakování pravidel z loňského roku. Fair play. Plavání. |
Ve čtvrtek v případě hezkého počasí cvičíme na hřišti. S sebou boty na ven i do tělocvičny. |
Výtvarná výchova |
Zážitky z prázdnin - dokončení Svět v trávě |
Kresba, prezentace prací Studie hmyzu - tužka, tuš |
Na VV budeš potřebovat: staré triko proti ušpinění, měkkou tužku, nůžky, gumu, špalkové lepidlo, pastelky, voskovky, noviny |