Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Alena Dámová:
Unit 1 - tento týden upevňujeme znalost abecedy a pilujeme hláskování jména a příjmení a známých slovíček. Christine Mary McConnell: Questions: how are you? how old are you? how old is he/she? what is this? what are these? Colours, numbers, verbs: to count, to write, to say, to spell The alphabet and days of the week |
Alena Dámová:
Jazykové hry, poslech a zpěv písně, nácvik říkanky s abecedou, spelling games, práce s učebnicí a pracovním sešitem. Christine Mary McConnell: Questions: how are you? how old are you? how old is he/she? what is this? what are these? Colours, numbers, verbs: to count, to write, to say, to spell The alphabet and days of the week |
|
Český jazyk |
JV : Opakování učiva 3. ročníku Slova spisovná a nespisovná, citově zabarvená. Pravidla psaní velkých písmen. LV: Čtení textů s vyjmenovanými slovy, čítanka. KV, SV: Pravidla psaní dopisu. |
UČ str. 11 - 13 Desetiminutovky na doplňování Y/I, ve čtvrtek diktát (vyjm. slova) |
V pondělí od 17 hodin jsou rodičovské schůzky. |
Člověk a práce | Tvorba listu - brouk | Kreativní zpracování podoby listu | |
Člověk a svět |
Z: mapy, druhy map, významná místa ČR. DĚ : časová osa, moje vlastní časová osa. PŘ: zdravá výživa - práce v pracovním listě. |
Práce s textem, uzavření práce v centrech aktivit. | |
Hudební výchova |
Středověká hudba Psaní not Lidová písnička |
Poslech Středověké hudby psaní not do notové osnovy Zpěv s klavírem - Na tom pražským mostě |
|
Matematika |
Opakujeme učivo 3. třídy - slovní úlohy, opakování známých prostředí, násobilka. Kmenové zlomky - polovina, čtvrtina, pětina. |
UČ str. 12/20, 22, 24, 25 str. 13/26, 30 str. 14/33, 34, 35 Desetiminutovky - příklady se závorkami, násobilka, sčítací trojúhelníky, hadi. |
|
My ve světě |
Já a ti druzí - kamarádství a přátelství Zpracování "Karty kamarádství" |
Jaké by měl mít dobrý kamarád vlastnosti? Citáty o přátelství |
|
Tělesná výchova | Míčové hry, tělocvik nohou - trénink motoriky. | Trénujeme motoriku, hrajeme míčové hry. | |
Výtvarná výchova | Barvy studené a teplé |
Barevná kompozice - pastel |