Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kateryna Boldyrieva:
Unit 4 Test and starting of Unit 5 ''Places'' Zuzana Klain: Questions Kristýna Jakešová: Unit 5: Prepositions of place |
Kateryna Boldyrieva:
Unit 5A My room: vocabulary and listening in SB on p.52 plus WB on p.42 Zuzana Klain: practice questions Kristýna Jakešová: describing pictures using the prepositions Threre is x there are |
Kateryna Boldyrieva:
Monday - Unit 4 Test |
Český jazyk |
JV : Homonyma. Předložky s,z. Spojky, souvětí. Zájmena, druhy zájmen KV,SV : Historie Čtyřlístku LV: Četba Čtyřlístku |
PS s.13 - 15 UČ s. 88 - 93 Opakujeme pravopis, slovní druhy. Procvičujeme předložky s,z KV,SV : Historie Čtyřlístku LV: Četba Čtyřlístku |
|
Člověk a svět |
Z: Praha, pověsti tajemné Prahy, pamětihodnosti. DĚ: První světová válka - atentát, moderní zbraně, legionáři, život lidí za války, důsledky první světové válka, PŘ: Opakování pásů. Člověk a živá příroda |
Z: UČ. s. 46- 48 DĚ: První světová válka - UČ. s. 40 PŘ: UČ. s. 42 Přizpůsobení živočichů. Kontr. Pě- pod.pás : subtropický |
|
Matematika |
A: Písemné dělení dvojciferným dělitelem G: Objem, povrch a kostra kvádru Převody jednotek délky, obsahu a objemu |
G: Objem, povrch a kostra kvádru: - upevnění učiva- PS 31/4,5 + PL - barevné krychle a kvádry (práce ve dvojicích) - vyvození vzorečků pro objem a povrch krychle a kvádru Převody jednotek délky, obsahu a objemu- PS 31/7 + 32/9 |
pondělí 10.3. - test na písemné dělení dvojciferným dělitelem se zk. |
My ve světě | Životní prostředí v našem okolí a v naší zemi - | Životní prostředí v našem okolí a v naší zemi - | |
Tělesná výchova |
St- gymnastika, lavičky, sportovní hry Pá-procházka, sport. hry |
Žák má kompletní tělesný úbor, včetně bot. | |
Výtvarná výchova | Tvar, kresba podle skutečnosti, od reality k abstrakci | Pracujme s temperami. |