Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kateryna Boldyrieva:
Unit 5A: Prepositions of place Kristýna Jakešová: 5B: Our house |
Kateryna Boldyrieva:
Grammar, listening, writing and speaking (SB: p.52-53, WB: p.43) Kristýna Jakešová: G: there is/ there are in sentences SB 54-55 focus on reading (flat to let) WB 44-45 |
Kateryna Boldyrieva:
Monday's HT - WB: p.42, Ex.3 Wednesday's HT - WB: p.43, Ex.7 |
Český jazyk |
JV: Předložky s,z Spojky Základní skladební dvojice. Podst. jména pomnožná. Opakování pravopisu- koncovky přísudků. SV,KV: spisovatele, luštěnky a QR kódy. LV : Autoři knih |
Určujeme správně slovní druhy. Rozlišujeme předložky s,z Určujeme základní skladební dvojice. Opakujeme podst. jména pomnožná, koncovky přísudků. UČ. s.74,75,79,82,83. Vyhledáváme v CA - autory knih, luštíme přesmyčky, dokončujme příběhy. Čteme s porozuměním - v CA -postavy děje + autor. |
CA : Březen - Měsíc knihy. Plnění PL - vypracování . |
Člověk a práce |
Výroba obálky pro knihu CA- měsíc březen. |
Tvoříme obálky pro knihy. | |
Člověk a svět |
Z : Pověsti Prahy - pokračování, aktivní odpočinek, příroda v Praze, architektura. DĚ: 1. svět. válka- konec a důsledky, první česk. prezident PŘ: Člověk a příroda, společné znaky živ. organismů, les, voda, pole |
Z : UČ s.46,47 DĚ : UČ. s. 40,41, porovnávání map, znaky PŘ. UČ. s. 45,46 |
Z : Kontrolka: Pěstování plodin v ČR ( které nejvíce a které nejméně,str.39), nerostné suroviny, lehký a těžký průmysl v ČR ( průmysl. závody- 4)str. 41, památky UNESCO( aspoň 5 pam.)str.42 |
Matematika |
A: Vennův diagram G: Převody jednotek délky, obsahu a objemu Konstrukce |
A: Vennův diagram- uč. str. 61- 62, PS str. 10-12 G: Převody jednotek délky, obsahu a objemu- upevnění učiva Konstrukce- uč. str. 52, PS str. 4-6 |
pondělí 17.3. - dopsání chybějících testů + možnost opravy testu na písemné dělení dvojcifer. číslem čtvrtek 20.3. - samostatná práce na známky na výpočet objemu, povrchu a kostry kvádru |
My ve světě | Životní prostředí v našem okolí a v naší zemi. |
Žáci chápou význam a nezbytnost ochrany životního prostředí. |
Možnost referátů. Téma : životní prostředí a ochrana. |
Tělesná výchova |
St-sportovní hry Pá-procházka |
Žák má kompletní cvičební úbor a aktivně se podílí na vyuč. hodině. | |
Výtvarná výchova |
Práce z min. týdne. Abstrakce - tempery . |
Dokončujeme práci z min . týdne. |